شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

نحوه دانلود درايور پرينتر HP

همانطور كه مي دانيد اين روزها در عصر تكنولوژي يكي از پركاربردترين وسايل جانبي كه در اكثر منازل، مشاغل، شركت ها و مراكز اداري و دولتي وجود دارد چاپگر است. چاپگر براي كاربردهاي ساده تا حرفه اي استفاده مي شود. انواع مختلفي از چاپگرها در بازار وجود دارد كه با توجه به هدفشان به دسته هاي صنعتي، اداري بزرگ، اداري كوچك، مغازه اي و خانگي تقسيم مي شوند. پرينتر ليزري اچ پي يكي از پرفروش ترين و پرطرفدارترين چاپگرها در بين برندهاي موجود مي باشد.


چرا بايد درايور چاپگر HP را دانلود كنيم؟

درايور چاپگر روي رايانه يا لپ‌تاپ ممكن است نياز به به‌روزرساني داشته باشد يا سيستم عامل رايانه (ويندوز يا مك) به نسخه جديد به‌روزرساني شود و درايور روي سي‌دي چاپگر با آن سازگار نباشد، يا سي دي نرم‌افزار چاپگر وجود ندارد، درايور چاپگر خود را دانلود كنيد و آن را به طور كامل از ابتدا نصب كنيد، تا زماني كه چاپگر شما راه اندازي مجدد شود و به ابزارهاي ضروري متصل شويد. درايور چاپگر نرم افزاري است كه بدون آن چاپگر نمي تواند به درستي به لپ تاپ يا رايانه شما متصل شود و نمي توان از آن استفاده كرد.



بهترين مرجع براي دانلود درايور چاپگر HP

البته، نرم افزار را به روز كنيد و از آخرين درايورها براي هر چاپگر استفاده كنيد. با چند جستجو در گوگل مي توانيد آنها را پيدا كنيد. اما اچ پي هميشه به فكر ارائه بهترين خدمات به مشتريان خود است. به همين دليل، تحت دامنه پشتيباني آن؛ حاوي جديدترين درايورها و نرم افزار براي نصب و نصب براي تمامي مدل هاي چاپگر آن.

چه چاپگر شما آخرين مدل پرينتر HP باشد يا يك مدل قديمي، مي‌توانيد آخرين به‌روزرساني‌هاي درايور را از لينك زير بيابيد.



چگونه درايور چاپگر HP را دانلود كنيم؟

كافيست مدل انگليسي چاپگر را در قسمت جستجو مثلا Laserjet Pro M454dn وارد كنيد و سپس دكمه ارسال را بزنيد. اين به شما امكان مي دهد به جديدترين درايورها و نرم افزار چاپگر خود دسترسي داشته باشيد.

پس از كليك بر روي دكمه ارسال، ليست نرم افزارها و درايورها به صورت زير ظاهر مي شود. اگر كاربر معمولي و غيرحرفه اي هستيد، نرم افزار توصيه شده توسط HP را دانلود كنيد كه با برچسب سبز رنگ توصيه شده در بالا مشخص شده است. اين برنامه شامل يك بسته كامل درايور و يك نرم افزار نصب چاپگر با كاربري آسان است.

اما اگر كاربر حرفه اي و حرفه اي IT هستيد و مي خواهيد درايور چاپگر را دانلود كرده و از طريق تنظيمات سيستم عامل كامپيوتر يا لپ تاپ خود نصب كنيد و نيازي به نرم افزارهاي جانبي و پشتيباني چاپگر نداريد، لطفا از ليست انتخاب كنيد. و نرم افزارهاي موجود، درايورهاي اصلي را دانلود كنيد.

هنگامي كه درايور و نرم افزار چاپگر HP خود را دانلود كرديد، به نصب آن ادامه دهيد تا بتوانيد به درستي از همه ويژگي هاي چاپگر استفاده كنيد.


اخرين حرف

شركت آواي فرهنگ آريا با ارائه انواع محصولات و خدمات چاپگر اچ پي خريدي مطمئن را با گارانتي معتبر و بهترين قيمت به شما ارائه مي دهد. براي خريد مي توانيد از طريق فروشگاه اينترنتي اين شركت ليست محصولات را مشاهده كنيد و با انتخاب ويژگي هاي مورد نظر خود و مقايسه محصولات، خريدي آسان را با توجه به نياز خود تجربه كنيد. همچنين مي توانيد از طريق تماس تلفني با كارشناسان ما مشورت كنيد. و واتساپ

 

ادامه مطلب:دانلود درايور پرينتر hp

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.