شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳


آشنایی با کمپین های تبلیغاتی و فرآیند تولید آن

ساخت تیزر تبلیغاتی یک فعالیت کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد، بنابراین تنها توسط افراد واجد شرایط در این زمینه انجام می شود، یکی از مهم ترین نکات در ساخت تیزر تبلیغاتی داشتن هدف و برنامه مشخص است، در غیر این صورت تیزر تبلیغاتی تهیه شده نخواهد بود. نتایج را ایجاد می کند، اما نتایج بسیار خوبی دارد. این مورد توسط مشتری پذیرفته نمی شود.

هدف از تیزرهای تبلیغاتی چیست و اهمیت استفاده از آن چیست؟

تیزر تبلیغاتی در واقع نوعی تبلیغات هوشمندانه و خلاقانه است، تیزر تبلیغاتی می تواند جزئیات و ویژگی های یک محصول را به مخاطب معرفی کند، هدف اصلی آن فعال سازی علاقه مخاطب برای خرید یا انتخاب محصول آشناست. دیگران در ویدیوهای تشویقی تبلیغ می شوند تیزرهای تبلیغاتی طولانی و پیچیده نیستند، بلکه بسیار کوتاه و مختصر هستند تا بینندگان جذب تبلیغ شوند و حوصله تماشای آن را نداشته باشند.

اصول ساخت تیزر تبلیغاتی

برندهای مختلف با کمک تیزرهای تبلیغاتی خوب و هدفمند می توانند خدمات شرکت خود را به مردم معرفی کنند. اگر تیزر تبلیغاتی درست و حرفه ای طراحی شده باشد، محصول یا برند شرکت مورد نظر را در ذهن بیننده قرار می دهد. تیزر می تواند به عنوان یک پلتفرم برای پیشرفت و صعود به دستاوردهای تجاری بهتر مورد استفاده قرار گیرد، امروزه اکثر شرکت ها از تبلیغات برای نفوذ به ذهن مشتریان استفاده می کنند.

تبلیغات سنتی و قدیمی دیگر در جذب مشتری موثر نیستند، بنابراین افراد زیادی به تبلیغات در شبکه های عمومی و اجتماعی روی آورده اند و تیزرهای کوتاه با داستانی جالب یا طراحی خلاقانه به شما کمک می کند تا به هدف خود برسید. تیزرها یکی از بهترین راه ها برای ایجاد تبلیغات بصری جذاب و هوشمند هستند که به زمان و انرژی زیادی نیاز دارند.

تیزرهای تبلیغاتی با هدف تأثیرگذاری بر ذهن مخاطب ساخته می شوند، بنابراین تیزرهای تبلیغاتی درجه یک می توانند تعداد مشتریان را به تعداد بسیار زیاد و قابل توجهی افزایش دهند، هر چه افراد بیشتری جذب این تبلیغ شوند، فروش و درآمد شرکت بیشتر می شود. افزایش خواهد یافت، بنابراین امروزه تولید تیزرهای تبلیغاتی برای هر کسب و کاری ضروری است.به عنوان راهکاری برای پیشرفت و رونق شناخته می شود.

ساخت تیزرهای تبلیغاتی با هدف تاثیرگذاری بر ذهن بیننده انجام می شود. بنابراین یک تیزر تبلیغاتی سطح بالا می تواند تعداد مشتریان را به میزان زیادی و به میزان قابل توجهی افزایش دهد و هر چه افراد بیشتری جذب این آگهی شوند، حجم تبلیغ نیز بیشتر می شود. ساخت تیزرهای تبلیغاتی امروزه به عنوان راه حلی برای توسعه و رونق هر کسب و کاری شناخته شده است زیرا باعث افزایش فروش و سود شرکت نیز می شود.

لازم به ذکر است که تیزر تبلیغاتی ایده آل نیازمند اصول اولیه فیلمسازی حرفه ای است; بنابراین یک تیزر تبلیغاتی به یک تیم طراحی و تولید حرفه ای و یک فیلمبردار حرفه ای نیاز دارد تا از هر نظر امتیاز بالایی کسب کند. در سه مرحله پیش تولید؛ تیزر تبلیغاتی تهیه شده پس از تولید و کار پس از تولید توسط مردان قابل اعتماد. بین المللی باید به صورت خصوصی و در رسانه های اجتماعی پست شود.

اول از همه، تیمی که مسئولیت ساخت تیزر را بر عهده دارد باید نیازهای مشتری را روشن کند تا در اتاق فکر راحتتر و سریعتر به نتیجه برسد. ایده ایجاد یک تیزر بسیار مهم است. هر چه خلاقیت در این تبلیغ بیشتر باشد، نتایج مثبت تری برای شرکت نیز خواهد داشت. یک سناریوی قانع کننده و خاص برای یک تیزر تبلیغاتی موفق ضروری است، در غیر این صورت فقط پول خود را هدر می دهید و هیچ نتیجه ای نمی گیرید.

به زمان بندی صحنه تبلیغاتی توجه کنید هنگام ایجاد یک ایده، معمولا مدت زمان هر تبلیغات بسیار کوتاه است، بنابراین باید پیام را تا حد امکان جذاب به مخاطب منتقل کنید. امروزه رقابت زیادی بین برندهای مختلف وجود دارد، بنابراین استفاده از تیزر تبلیغاتی با ظاهری منحصر به فرد و پیامی واضح راه حل مناسبی برای بهبود بازار کار است.

قرارداد تولید تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی نیازمند تولید و کارگردانی حرفه ای فیلم است که شامل سه مرحله مجزا مانند پیش تولید، تولید و پس از تولید است. قرارداد تولید تیزر تبلیغاتی تمامی این مراحل را در بر می گیرد. تیزرهای تبلیغاتی ایجاد شده باید در رسانه های اجتماعی و خصوصی مورد اعتماد منتشر شوند، همچنین می توانید این تیزرها را در سطح ملی و بین المللی منتشر کنید و تعداد زیادی مشتری برای کسب و کار خود جذب کنید.

طراحی و ایجاد تیزرهای تبلیغاتی

1- تولید تیزر تجاری واقعی

ایجاد آگهی تشریحی

یک تبلیغ دمو استودیویی بسازید

تولید نمونه تبلیغاتی Chromakey

2- ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن

کلید ایجاد یک تیزر تبلیغاتی واقعی استفاده از چیزهای واقعی است که در حال وقوع هستند. در واقع می توان در چنین تیزرهایی از شرکت ها یا کارخانه ها عکس گرفت. به طور کلی، همه تبلیغات تلویزیونی از طریق تیزرهای واقعی ساخته می شوند.

تیزر تبلیغاتی آیتم ساز رادیو متحرک نوعی تبلیغات خاص و منحصر به فرد است که به دلیل تخیل و جذابیت خود افراد زیادی را به خود جذب می کند.
 

قرارداد تولید تیزر تجاری

تبلیغات تجاری مستلزم تولید و کارگردانی حرفه ای فیلم است که شامل سه مرحله مجزا است: پیش تولید، تولید و پس از تولید، قراردادهای تولید فقط برای اهداف تبلیغاتی، از جمله این مراحل. تبلیغات تولید شده باید در رسانه های عمومی و خصوصی قابل اعتماد منتشر شود، حتی می توانید این متون را در سطح ملی و بین المللی منتشر کنید و تعداد مشتریان کسب و کار خود را افزایش دهید.

طراحی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی

1- تولید تیزر تبلیغاتی واقعی

برای تئاتر تبلیغاتی گسترده آماده می شود

یک تیزر تبلیغاتی برای استودیو بسازید

تولید تیزر تبلیغاتی کروماکی

۲- تیزر تبلیغاتی متحرک بسازید

هدف از ساخت یک تریلر تبلیغاتی واقعی استفاده از عناصر واقعی در صحنه است. در واقع می توان در چنین تیزرهایی از شرکت یا خود کارخانه نیز عکس گرفت. معمولاً همه تبلیغات تلویزیونی از تبلیغات واقعی ساخته می شوند.

تیزرهای تبلیغاتی متحرک نوعی تبلیغات خاص و منحصر به فرد است که به دلیل فانتزی و جذابیت آن افراد زیادی را به خود جذب می کند.

تیزرهای تبلیغاتی مختلف

یک تیزر تبلیغاتی تلویزیونی بسازید

ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

فرمت اینستاگرام به گونه ای است که نمی توانید ویدیوهای بیش از یک دقیقه را در آن آپلود کنید، بنابراین برای تبلیغات کافی است تیزرهای تبلیغاتی کوتاهی ارائه دهید که یک دقیقه طول می کشد، علاوه بر این می توان تیزرهای طرح جالب و محتوای هدفمند در آن ایجاد کرد. آنجا. فضای اینستاگرام انتشار، یکی دیگر از راه های جذب مشتری تبلیغات از طریق اینفلوئنسرها است، حتی می توانید تیزرهای تبلیغاتی خود را از این طریق به مخاطب منتقل کنید.

تولید تیزر صنعتی _ فیلم سینمایی

امروزه کارخانه ها و شرکت های مختلف نیاز به تیزرهای تبلیغاتی دارند.

هزینه تیزرهای تبلیغاتی چهره

هزینه تیزر تبلیغاتی عمدتا به نوع پروژه بستگی دارد، بنابراین نمی توان قیمت ثابت و دقیقی را به عنوان هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی تعریف کرد، می توانید با پرداخت هزینه بسیار کم تیزر تبلیغاتی تهیه کنید، اما تیزرهای تبلیغاتی ساخته می شوند. . برای مردم ارزان است، آنها متخصص طراحی نیستند، این کار مستلزم هزینه و زمان زیادی است، پس بهتر است بودجه خود را برای کار طراحی تیزر به افراد حرفه ای اختصاص دهید تا نتیجه کار مورد تایید شما قرار گیرد.

هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی از 10 میلیون تومان شروع می شود، هر چه نوع و خط مشی تیزر تبلیغاتی شما پیشرفته تر و خاص تر باشد، میزان پرداختی شما بیشتر می شود. خوب است اطلاعات کاملی در مورد انواع هزینه ها داشته باشید تیزرهای تبلیغاتی پروژه های مورد نظر را با کارشناسان استودیو دریافت کنید.

تفاوت ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای با تبلیغات ارزان چیست؟

امروزه افراد زیادی در کار ساخت  سفارش گویندگی تیزر زهرا شیراحمدی هستند که البته همه این تیزرهای تبلیغاتی ارزش یکسانی ندارند، بسیاری از افراد برای ساخت انواع تیزر تبلیغاتی هزینه می کنند اما در نهایت به نتیجه مطلوب نمی رسند. . دلیل این چیست؟

تیزرهای تبلیغاتی تنها در صورتی به هدف شما می رسند که توسط حرفه ای ترین تیم ها طراحی شده باشند. استودیو فردا با داشتن بیشترین پتانسیل برای تولید هر نوع تیزر تبلیغاتی گزینه مناسبی است. بدون شک تیزرهای ارزان قیمتی که توسط آگاه ترین افراد طراحی شده اند، ارزشی بالاتر از آنها ندارند، بنابراین اگر می خواهید در بازار کار به هدف مورد نظر خود برسید، بهتر است عاقلانه هزینه کنید و این کار را به متخصصان بسپارید.

تیزرهای تبلیغاتی موبایل ایجاد کنید

امروزه تبلیغات در شبکه های مجازی تاثیر زیادی بر بازار کار گذاشته است، اکثر مردم چندین ساعت در روز را در این شبکه های مجازی سپری می کنند، از جمله پربازدیدترین شبکه های مجازی می توان به برنامه اینستاگرام اشاره کرد، تبلیغات در خود اینستاگرام. مشتریان زیادی به دست آورید، اکثر پروژه های خلاقانه تیزرهای تبلیغاتی اینستاگرام محبوب هستند، بنابراین ایجاد تیزر تبلیغاتی اینستاگرام بسیار مهم است.

برنامه هایی برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی

استفاده از برنامه هایی که معمولا برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند بسیار مهم است، برای این منظور البته برنامه های مختلفی مورد تحقیق قرار گرفته است، اما همه برنامه های موجود قابلیت خاصی ندارند، پس بهتر است از چند اپلیکیشن استفاده کنید. استفاده در زمینه

نرم افزار Adobe After Effects نرم افزاری کاربردی برای ایجاد انیمیشن با کیفیت بالا است، امروزه برای ساخت تبلیغات مختلف نیز استفاده می شود، نرم افزار کاربردی مورد استفاده در پست پروداکشن، نرم افزار Adobe After Effects نرم افزار به شما این امکان را می دهد که چندین لایه از یک فیلم یا تصویر را با هم داشته باشید. در یک صحنه، کار با این نرم افزار حرفه ای آسان نیست و فقط افراد حرفه ای و حرفه ای از عهده این کار بر می آیند. .

نرم افزار Camtasia به شما این امکان را می دهد که در یک صفحه نمایش چندین کار را همزمان انجام دهید، این برنامه دارای کتابخانه بسیار قدرتمندی است و با کمک نرم افزار Camtasia می توانید فیلم نوشته شده را به صورت حرفه ای ویرایش کنید. ویرایش، علاوه بر این شما می توانید بهترین صفحه نمایش خود را با کمک این برنامه بنویسید و می توانید ویژگی های زیبا و ویژگی های جدید را به درام خود اضافه کنید.

استودیوهای حرفه ای باید از نرم افزارهای آفلاین مانند Adobe After Effects، Camtasia یا نرم افزارهای دیگر استفاده کنند. علاوه بر این باید از پرده شمشیر کروماک در بسیاری از تبلیغات استفاده کرد. بنابراین باید از نرم افزارهای حرفه ای استفاده کرد. برای حذف این صفحه سبز برای فریم های کوتاه به Green Screen Wizar، Photoshop، OBS Studio و ... نیاز داریم که نیاز به مهارت های عملیاتی پیشرفته دارند.

شرکت هایی که قلاب های تبلیغاتی تولید می کنند

ساخت کاغذ دیواری فقط توسط هنرمندان و آژانس های تبلیغاتی انجام می شود.مهمترین کار برای ساخت پوستر استفاده از بهترین و مناسب ترین ابزار برای فیلم است.برای جلب توجه به ابزارهای جدید نیاز است. . از مخاطبان.

استودیو فردا معروف ترین و موفق ترین استودیو ساخت تیزرهای تبلیغاتی است. استودیو فردا متشکل از یک تیم کارگردان و کارگردان حرفه ای برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی زیبا می باشد. همچنین استودیو فردا از تمامی هنرمندان و آژانس های تبلیغاتی کمال تشکر را دارد. خدمات پشتیبانی و تولید برای تولید فیلم و Chromakey Studios.

استودیو فردا با استفاده از جدیدترین تجهیزات منجر به ایجاد بهترین چای تبلیغاتی، ارائه اتاق های تمیز، فضاهای استودیو کروماکی، جعبه سیاه و ... برای همکاران و هنرمندان می شود. در ضمن بهترین و جدیدترین تجهیزات فیلمسازی نیز در این استودیو موجود است. سفارش تولید چای تبلیغاتی در استودیو فردا بهترین راه برای تبلیغ و ترویج کسب و کار شماست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.