شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

 

در شهر کوچک کودکان قادرند به تکمیل و بهبود سازه ها کمک می کنند و خودشان با استفاده از لگو آثاری را خلق نمایند. در شهر کوچک بچه ها قادرند به تکمیل و بهبود سازه ها یاری می نمایند و خودشان با استفاده از لگو آثاری را خلق نمایند. برای تجربه حس وحشت و هیجان، استفاده از این وسیله را به شما پیشنهاد می کنیم. در حالی که بسیاری از نمایشگاهها و نمایشهای خیابانی با حضور شخصیتهای مورد علاقه تماشاگران سینما در بیرون هستند، بازدیدکنندگان میتوانند برای سواری، نمایش و چندین تجربه DreamWorks و همچنین برای مشاهده اجمالی از دنیای پشت صحنه فیلمسازی با تورهای استودیویی وارد خانه شوند. در این بخش می توانید خط فراوری لگوها را مشاهده کنید و لگو خاص خود را بدون قرار گیری در نوبت بسازید. در این بخش می توانید خط تولید لگوها را مشاهده کنید و لگو خاص خود را بدون قرار گیری در نوبت بسازید. رزرو ریالی : برای رزرو بلیط پارک آبی دبی پارکس، میتوانید به وبسایت رسمی پارک مراجعه کرده و از طریق سامانه آنلاین رزرو، تاریخ و ساعت بازدیدتان را انتخاب کنید و بلیط خود را خریداری کنید. همچنین اگر می خواهید که تور دبی را رزرو نمایید، اما در مورد تفریحات دبی برای کودکان شک دارید، این مطلب برای شماست. اگر تصمیم گرفتید که برای سفر به دبی، از این شرکت بلیط رزرو کنید، این را در نظر داشته باشید که باید توقفهای زیادی را در طول مسیر تحمل کنید. بر اساس آمار سایت رسمی فرودگاه دبی، بیش از ۱۰۰ ایرلاین (از جمله ایران ایر، ماهان، کی ال ام، لوفتهانزا، تای ایرویز، ایر فرانس، آلیتالیا، بریتیش ایرویز و ترکیش ایرلاینز) در این فرودگاه فعالیت دارند.اگر می خواهید با این فرودگاه بین المللی بیشتر آشنا شوید تا انتهای مقاله ی« همه چیز درباره ی فرودگاه دبی » با ما همراه باشید.

این پارک موضوعی هیجانانگیز دارای سواریهای حماسی و جاذبههایی است که بر اساس برخی از خاطرهانگیزترین و موفقترین فرانچایزهای فیلم در سالهای اخیر برای مسافران تور دبی ساخته شدهاند.با شخصیت های مورد علاقه خود در زندگی واقعی آشنا شوید و عکسی بگیرید تا به خانه ببرید. بسیاری از افراد با مفهوم پارک موضوعی آشنا نیستند از این رو ابتدا به بیان مضمون پارک موضوعی می پردازیم. آخرین افزودههای پارک را با تور ارزان دبی از دست ندهید - اولین ترن هوایی جهان با الهام از حق رای دادن جان ویک و سریعترین ترن هوایی تکخودروی جهان، با مضمون پس از فیلم هیجانانگیز Now You See Me . سلام. ممنون بابت تور بسیار خوب گشت شهری عصرتون. شهربازی آی ام جی ورلد دبی همان جایی است که شما باید با خانواده برای گشت و گذار و تفریح به آنجا بروید. جالب است اگر بدانید که وسیله های بازی در این مجموعه تفریحی همگی از شخصیت های معروف کارتونی هستند. از دنیای فناوری گرفته تا تاریخ و طبیعت، همگی در موزهها، بناهای قدیمی و ساختمانهای غولپیکر دبی خودنمایی میکنند. این برج یکی از دیدنیترین و جذابترین ساختمانهای دبی است که نماد این شهر نیز محسوب میشود. پارک آبی وایلد وادی علاوه بر داشتن جذابترین تفریحات آبی، دارای رستورانها و کافههای لوکس زیادی است و جزو بهترین رستوران های دبی محسوب میشود. این برتر بودن به این معناست که علاوه بر فضاهای بازی بسیار فوق العاده و هیجان انگیز، امنیت خودتان و کودکانتان هم تضمین شده است و اگر نگران هستید که با مراجعه به پارک آبی، ممکن است خطری کودکان را تهدید کند، باید بگوییم که غریق نجات های این مکان، در دو سال متوالی، در مسابقات غریق نجات امارات قهرمان شده اند.

• ورود برای مسافران هتل های جمیرا و کودکان زیر دو سال رایگان است. دبی یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگران ایرانی در چند سال اخیر بوده است. مسافران می توانند ویزای توریستی دبی را از چند روش دریافت کنند. ازآنجاییکه دبی از دیرباز تاکنون از مهمترین مقاصد توریستی در همسایگی کشورمان محسوب میشود، علاوه بر جاذبههای دیدنی و منحصربهفردی که روزبهروز نیز درحال توسعه هستند، مراکز خرید بینظیری وجود دارد که گشتوگذار در آنها، یکی از کارهایی است که باید در سفر به این شهر انجام دهید. البته جاذبه های توریستی و گردگشری این کشور کوچک به قدری زیادی که خیلی ها ترجیح می دهند به جای مسافرت به شهرهای دیدنی کشور خودمان به آنجا بروند. ضمناً خانوادهها میتوانند در مناطق بازی سایهدار، با جشنوارههای خیابانی سازمانیافته، سینمای روباز و غرفههای پاپآپ که در طول سال برگزار میشود خود را سرگرم کنند. از سن 8 سال به بالا میتوانند از این غواصی هیجانانگیز استفاده کرد. بخش شهر کوچک پارک موضوعی لگولند دبی شامل 20 میلیون آجر لگو است و از آنها برای ساخت 15000 مدل کوچک از المان ها و سازه های مشهور دنیا استفاده شده است. این تراس که در ارتفاع 219.5 متری قرار دارد، به بازدیدکنندگان اجازه میدهد تا منظره ای پانوراما از شهر را تجربه کنند. کودکان شما می توانند در کنار عروسک های بند انگشتی که جهت سرگرمی فراهم شده در کشتی ساحلی هانگر برای اولین بار در جهان بازی هیجان انگیزی را تجربه کنند. قطار اژدها نیز یک ترن دیگر است که کمی سریع تر می باشد و برای کودکان 6 سال به بالا با قد حداقل 120 سانتی مترمناسب است. بعضی از این فعالیت ها عبارتند از: آسانسور بالا برنده، یافتن پادشاهی گمشده، انتقام فرعون، زیر دریایی و موج سواری. پارک موضوعی لگولند دبی مجموعه شامل 6 پارک موضوعی است که به تربیت عبارتند از: کارخانه، خیال پردازی، شهر لگو، قلمرو ها، ماجراجویی و شهر کوچک.

برنامه های زیادی برای سرگرمی وآموزش کودکان در رده های سنی مختلف درنظرگرفته شده که مهمترین آنها عبارتند از: آکواریومیست کوچک برای کودکان 5تا7سال، آکواریومیست ارشد برای کودکان 8 سال و برنامه آوزشی مدرسه اقیانوس. یافتن جای پارکینگ در این مرکز خیلی آسان است چرا که فضاهای زیادی در پارکینگ زیر زمینی آن وجود دارند و یک ایستگاه تاکسی هم بیرون مرکز آماده سرویس دهی است. کودکان همچنین می توانند مغز خود را با Build-A-Boat تمرین دهند که در آن می توانند هر نوع قایق قابل تصوری را بسازند. موشنگیت دبی یک شهربازی بر اساس فیلمهای هالیوود است که بیشتر تعداد ترن هوایی در یک پارک در خاورمیانه را دارد. همچنین خانواده ها با وجود سینماهای گوناگون در این شهربازی دغدغه ای نخواهند داشت. دبی، طیف وسیعی از جاذبه های هیجان انگیز را برای خانواده ها و افرادی که به تنهایی به دبی سفر می کنند پوشش می دهد! بهترین زمان برای سفر به دبی و بازدید از دهکده جهانی دبی، فصل پاییز و زمستان است. در باغ گل و دهکده جهانی دبی، علاوه بر دیدن گلهای زیبا، میتوانید از فضای سبز آن لذت ببرید و در محیطی آرامش بخش به استراحت بنشینید. پس از خرید بلیط باغ گل و دهکده جهانی از سایت تهران دبی، شما میتوانید سفری خاطرهانگیز و شاد را در این شهر پرجاذبه تجربه کنید. باغ گل دبی یا میراکل گاردن دبی؟ یکی دیگر از مزایای بسیار فوق العادهی واندرلند، مقرون به صرف بودن آن به نسبت سایر پارک های آبی موجود در دبی است.

در میان پارکهای موضوعی واقع در سرزمین شگفتانگیز پارکها و استراحتگاههای دبی (DPR) راحتترین راه برای دسترسی به آن با ماشین یا تاکسی است. شتر سواری خود میتواند سرشار از لذت باشد، حال اگر این لذت را با یک بازی محلی ترکیب کنیم دو برابر شگفتانگیز خواهد بود. میتوانید ببینید که چگونه این فیلمهای شگفتانگیز از یک ایده ساده رشد میکنند تا به یک فیلم سینمایی پرفروش تبدیل شوند. با مناطق سرپوشیده و بیرونی، فعالیت هایی برای کودکان و بزرگسالان به طور یکسان وجود دارد از جمله سواری، نمایش، اجراهای زنده، ملاقات و احوالپرسی با شخصیت ها و استودیوهای تجربی که شما را به پشت پرده های دنیای سینمایی می برد. این چرخ و فلک حالت قرون وسطایی دارد و والدین همراه با فرزند خود در آن قرار می گیرند.بچه های که وارد این بخش از پارک موضوعی لگولند دبی می شوند باید حداقل 4 ساله و 105 سانتیمتر قد داشته باشند. در واقع این چرخ و فلک برای بچه ها 4 سال به بالا مناسب است. دقت شود که این ترن مخصوص بچه ها 6 سال به بالا است، زیرا راستا آن دارای سراشیبی های تند تر است. دقت شود که این ترن مخصوص کودکان 6 سال به بالا است، زیرا مسیر آن دارای سراشیبی های تند تر است. در واقع این چرخ و فلک برای کودکان 4 سال به بالا مناسب است. چالش مرلین نوعی چرخ و فلک با سرعت بالا است. جالب است بدانید که در ساخت چرخ و فلک عین دبی از ۹ هزار تن آهن استفاده شده است! این تخفیف مخصوص کودکان از پنجشنبه ۱ ژوئن آغاز میشود و این یعنی میتوانید از وسیلهها، ملاقاتها، سرگرمیهای زنده و غیره نهایت استفاده را ببرید. این مجموعه حدود هشت تفریح هیجانی با الهام گرفتن از فیلم های ساخته شده کمپانی بزرگ کلمبیا پیکچرز برای شما در نظر گرفته است تا شما بتوانید با بازیگران فیلم زنبور سبز تعقیب و گریزی هیجان انگیز را تجربه کنید یا شخصیت هایی همچون فیلم شکارچیان روح شهر نیویورک را نجات دهید.

انتظار داشته باشید چند لحظه سینمای فوقالعاده را در اینجا تجربه کنید، از جمله لحظاتی از Ghostbusters، Kung Fu Panda، The Smurfs، Shrek و Cloudy with a Chance of Meatballs . قیمت اقامت در این هتل بسیار متعادل است و با صرف مبلغی میتوانید وای فای رایگان، دوش گرفتن و چند ساعت خواب داشته باشید. البته توجه داشته باشید که برای خرید از یک مرکز خرید لوکس، نیاز به جیب پرپول است. جالب است بدانید که این قلعه مدتی زندان بوده است. این منظره فوق العاده برای افرادی که به آبنما علاقه دارند بسیار جالب خواهد بود. موشن گیت دارای بیش از 20 سواری است که بر اساس انیمیشن های مورد علاقه و دیگر فیلم های کلاسیک مدرن ساخته شده اند. در مجاورت آن پارک آبی لگولند با بیش از ۲۰ سرسره ی آبی منحصر به فرد قرار دارد. در لگولند نیز ۴۰ وسیله و جاذبهی مختلف منتظر شما هستند، از یک ماجراجویایی زیرآبی گرفته تا قلعهی مینیلند که از ۲۰ میلیون آجر اسباببازی ساخته شده است. باورکردنی نیست که اگر بدانید، برای ساخت و ساز این مجموعه ۱ بیلیارد هزینه شده است. همچنین خودتان همراه با کودکان بسیار کوچک می توانید در این مجموعه حضور پیدا کنید. از آن جایی که پیست ها دسته بندی شده اند، می توانید با توجه به سن فرزندتان یکی از آن ها انتخاب نمایید، همچنین مربی های بسیار حرفهای در مجموعه حضور دارند که می توانید راهنمایی های لازم را از آن ها دریافت کنید.

فروشگاه یا کیوسک: غذاهای فست فودی در رستوران ملک برگر، ولی ما پیشنهاد میکنیم که وسایل پیکنیک با خود بیاورید. در پارک آبی واندرلند انواع و اقسام سرسره ها و وسایل بازی مخصوص کودکان وجود دارد و اگر به همراه کودکانتان به این مکان بروید، می توانید که از استخر بزرگسالان آن بهره مند شوید. در این پارک انواع و اقسام سرگرمیات تعبیه شده اند. در پارک موضوعی برای تمامی سنین سرگرمیات و سرگرمی هایی تدارک دیده شده و سعی می شود در طراحی این پارک ها از معماری استفاده شود که مجذوب نماینده تر از پارک های عادی جلو کند و نیز فضای خارق العاده ای ایجاد نماید. با استفاده از این استخرها میتوانید از مناظر دریا و جنگلهای سرسبز گرمسیری لذت ببرید. برای تجربه ای عمیق، یکی از برترین جاذبه های دبی را با یک تور استودیویی با یک تور لحظه آخری دبی کشف کنید. جادوی استودیوهای فیلمسازی را در یک پارک موضوعی تجربه کنید.چراغ ها، اکشن دوربین: هالیوود در موشن گیت دبی، واقع در پارک ها و استراحتگاه های دبی جان می گیرد . بلیط های موشن گیت دبی برای پیشنهاد سه شنبه های عالی از 198 درهم با احتساب مالیات شروع می شود. با توجه به سرعت بالای چرخ و فلک، کمربند های ایمنی تعبیه شده که حتما قبل از شروع به حرکت باید بسته شوند.

پیستی با ۵ مسیر اسکی به طول ۴۰۰ متر که نقطه شروع و پایانش به اندازه یک ساختمان ۲۰ طبقه ارتفاع دارد. در بخش ماجراجویی فعالیت های هیجان انگیزی وجود دارد که بچه ها قادرند همراه با والدین خود به انجام آنها بپردازند. یکی دیگر از قسمت های این بخش، قطار دوپلو است که برای بچه ها 1 سال به بالا با قد 80 سانتی متر مناسب است. یکی دیگر از قسمت های این بخش، قطار دوپلو است که برای کودکان 1 سال به بالا با قد 80 سانتی متر مناسب است. گرداگرد این درخت گذرگاه یا یک پل فلزی به صورت مارپیچ تعبیه شده است تا بازدیدکنندگان در حین بالا رفتن از آن به تماشای انواع حیوانات مشغول شوند. موقعیت مکانی بسیار خوب مرکز خرید برجمان دبی باعث میشود تا در هر کجای شهر که باشید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید، چه با استفاده از ماشین شخصی، تاکسی، مترو یا اتوبوس. اگر می خواهید مسافت بین ایستگاه مترو و برج خلیفه را پیاده بروید، میتوانید از اتوبوس های خط F13 برای طی کردن این مسیر استفاده کنید. اگر قصد خرید لباسهای هندی و پاکستانی را دارید حتما به این بازار مراجعه کنید. در این بخش فروشگاه ها و غذا خوری نیز قرار دارند که می توانید قطعات لگو را خریداری کرده و همانجا با کمک راهنما اقدام به ساخت شخصیت های خاص نمایید. طراحی بازی ها به گونه ای است که تمام سنین می توانند از آن ها استفاده نموده و اوج هیجان را در سفر به دبی تجربه نمایند.

لازم به ذکر است که برای استفاده از این مجموعه تفریحی شیک، در تمام روزهای سال می توانید به این مکان مراجعه نمایید. یکی دیگر از پارک های موضوعی پارک لگولند دبی است و بیش از ۴۰ سواری و نمایش با تم لگو مختص خانواده هایی دارد که کودکان بین ۲ تا ۱۲ سال همراه دارند. قرار بود مجموعه پارک موضوعی لگولند در سال 2011 در مجتمع دبی لند افتتاح گردد اما ساخت آن با تاخیر همراه شد. پارک موضوعی به مجموعه ای گفته می گردد که تفریحات و تفریح های متعددی را در خود جای داده و هدف آن جمع آوری بازدید کنندگان زیاد است. تقریبا تمام برندهای معتبر سعی کردهاند در مراکز خرید این شهر جهانی حضور داشته باشند؛ بنابراین دسترسی به برندهایی که در ایران شعبه ندارند در دبی سادهتر شده است و میتوان با قیمتهای مناسب خریدهای دلخواه را انجام داد. در این میان پارک بالیوود دبی در میان جاذبه ها ی این شهر عربی خودنمایی میکند. وقتی به تور دبی می روید، دستتان باز خواهد بود تا به مکان های گردشگری فوق العاده ای که در این شهر بنا شده است بروید، چرا که آنقدر جاهای دیدنی و شگفت انگیز دارد که در حتی در انتخاب مکان مناسب سردرگم می شوید. همانطور که شما هم آگاه هستید، شهر دبی یکی از مقاصد محبوب گردشگری و چه بسی مهاجرت است. اگر به دنبال پارک آبی مقرون به صرفه با محیطی کوچک و خانوادگی هستید، اسپلش پد را پیشنهاد میکنیم. همچنین اگر به گیاهان زیبا برای مجلل تر کردن فضای داخل و خارج خانه خود علاقه مند هستید، مطلب را بخوانید فروشگاه های خرید گیاهان در دبی article and have the list of these stores ready. مساحت این پارک حدود 16 هکتار است و در جایجای آن اشکال مختلفی از حیوانات و گیاهان دیده میشود. این شهر با مراکز خرید متنوع و بی پایان خود که در آن همه برندهای مشهور دنیا شعبه دارند، بهشت خرید برای افراد معتاد است.

در بخش جنوبی شهر جبل علی واقع شده است و از طریق خروجی 5 در امتداد جاده شیخ زاید به طور مستقیم قابل دسترسی است. من از طریق شماره واتساپ سایت بریم دبی اقدام کردم و خیلی عالی پاسخگو بودند. قیمت ها ممکن است تغییر کند، بنابراین برای آخرین اطلاعات وب سایت آنها مراجعه کنید. همچنین برای اینکه بتوانید به این مکان بروید راه سختی پیش روی شما قرار ندارد و دسترسی مناسب آخرین دلیلی است که افراد را برای رفتن به این مکان قانع می کند. گردش و تفریح همراه خانواده معمولا خرج دارد؛ اما در دبی پارکس اند ریزورتس میتوانید همراه بچهها تفریح کنید بدون اینکه هزینهی زیادی بپردازید؛ زیرا بزرگترین شهربازی خاورمیانه که در آن شهربازی موشنگیت، هتل لگولند و پارک آبی لگولند قرار دارد، اعلام کرده کودکان زیر ۱۲ سال میتوانند رایگان وارد شوند. در طی سال های اخیر نمونه های زیادی از اشیا باستانی در این قلعه کشف شده که همه آن ها در قسمت باستان شناسی موزه به نمایش گذاشته شده است. رسیدن بتن به چنین ارتفاعی حدود 30 دقیقه طول میکشد، بنابراین مهندسان مجبور بودند ترکیب بتن را به گونهای تغییر دهند که در این مدت سیال باقی بماند. در این بخش باید بین دو تا دلفین قرار بگیرید و خود را به آنها بسپارید تا در مسیر تالاب حرکت کنید. این مجموعه، دارای دو رستوران Olive Garden و Galitos می باشد. در شهر لگو بخش های متعددی مانند فرودگاه هواپیما لگو، مدرسه آموزش شیرجه و قایق رانی، رانندگی، مرکز پلیس لگو، غریق نجات لگو، اسکله دریایی، رستوران قرار دارند. ووچر این رستوران را می توانید از سایت دبی ووچر تهیه کنید. منبع عکس: سایت burjkhalifa.aeباشگاه برج با ۶,۳۲۰ متر مربع مساحت، مکانی عالی برای تناسب اندام و سلامتی در دبی است که چشماندازهای پانوراما از مرکز شهر دبی را پیش روی مهمانان میگذارد.

لازم است بدانید که ثبت نام در تورهای سافاری یکی از گرانترین تفریحات شهر دبی حساب میشوند. در قسمت دیگر از مزرعه دوپلو، زمین بازی مناسب کودکان خردسال تعبیه شده که دره دوپلو نام دارد و خردسالان در آنجا قادرند با حیوانات ساخته شده از لگو بازی کنند. در طبقه مخصوص تاسیسات برج از جداره های نگهدارنده استفاد شده که ستون های محیط را به دیوارهای داخلی وصل می کند. موشن گیت دبی داری رویداد تئاتری مخصوص به خود است تا تخیل شما را در تصرف قرار دهد. موشن گیت دبی فعالیت ها و مناطق داخلی و خارجی را ارائه می دهد. همزمان ۲۰ هزار توریست می توانند در این مجموعه فعالیت کنند. در اینجا شاهد بیش از ۲۰ سرسره ی آبی مخصوص تمام گروه های سنی خواهید بود. با بیش از ۱۸ ماه برنامه ریزی، این اولین گام در این حوزه است! خیابان مد، بیش از 400 هزار متر مربع مساحت دارد. هتل سان اند سندز هم در خیابان الرقه واقع شده است و 120 اتاق دارد. همچنین ابعاد تمامی ساختمان ها و خیابان ها متناسب با کودکان ساخته شده است و علاوه بر ماشین سواری می توانند با پول های مخصوصی که از ابتدای بازی در اختیار دارند خرید کنند. در پیست اسکی دبی تله کابین، تله سیژ و یدک کش وجود دارند که بازدیدکنندگان را به بالای شیب، در ابتدای مسیرهای اسکی انتقال میدهند. با این اختلاف قیمت ها بسیار آشکار است که صدای بسیاری از رانت هایی در بازار خودرو وجود دارد در بیاید. شاید قرار گرفتن یکی از بزرگترین آکواریومهای دنیا در یک مرکز خرید عجیب به نظر بیاید. موزه آینده دبی در لیست بهترین موزههای جهان قرار دارد و مجله نشنال جئوگرافیک قبل از اتمام ساخت آن، این موزه را به عنوان یکی از موزههای منحصربهفرد در کل دنیا معرفی کرده است.

در دبی مال از نفس گیرترین نمایش فواره آبی دنیا لذت ببرید. این پارک آبی در راس الخیمه و یک ساعت با دبی فاصله دارد و منظره زیبایی از کوه های هاجر در شرق دارد که غروب های خیره کننده ای را به وجود می آورد. شهربازی آی ام جی دبی در حال حاضر یکی از شهربازی های بسیار با امکانات دبی است که گفته می شود یکی از بزرگترین تفریحات دبی و همچنین یکی از بزرگترین مجموعه تفریحی جهان هم به حساب می آید که سرپوشیده بودن آن نیز به ویژگی های خوب آن افزوده است. امکانات موجود در این مجموعه در مقایسه با پارک های مشهور فیلم سازی جهان مانند پارک استودیو یونیورسال و والت دیزنی قابل برابری است. محل دفن این شیخ بزرگ دقیقا در کنار مسجد و در بخش شمالی آن واقع شده و برای اهالی شهر ابوظبی و مردم امارات بسیار قابل احترام است. جاذبه هایی نظیر شهر لگو، فرودگاه شهر لگو، سرزمین کوچک، مرکز فرماندهی پلیس، مدرسه ی رانندگی و مدرسه ی قایق رانی در این پارک گنجانده شده اند. لگولندی، بهشتی برای طرفداران لگو، شامل فضاهای خلاقیت است. بخش قدیمی مرکز خرید برجمان جایی برای آن دسته از افرادی است که بهدنبال محصولات برندهای بسیار لوکس و گرانقیمت هستند. طراحی پارک موضوعی لگولند دبی به گونه ای است که مناسب بچه ها 2 تا 12 سال باشد. در این مکان هزاران گونه ی دریایی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد و یکی از طرفداران پر و پا قرص آن، کودکان هستند. در این مقاله جدیدترین قیمت تفریحات دبی در سال 1402 (2023) آورده شده تا دید کلی نسبت به قیمت بلیط تفریحات دبی به درهم و تومان داشته باشید. بله، موشن گیت دبی قطعا ارزش یک بار دیدن را دارد، به خصوص اگر اهل سینما باشید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اجاره خودرو در دبی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.