شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

 

این موزه را در جهان به عنوان زیباترین ساختمان می شناسند که سالانه گردشگران بسیاری تنها به منظور بازدید از این موزه به شهر دبی سفر می کنند. این ساحل شهرت و محبوبیتش را مدیون 2 هتل عظیم و مهم شهر دبی یعنی برج العرب و جمیرا که در این ناحیه قرار دارد می باشد که علاقه مندان به تفریحات آبی می توانند خود از آب های گرم و فیروزه ای رنگ خلیج فارس نهایت لذت را ببرند . اما ما می خواهیم یک کلاس آموزشی در دبی به شما معرفی کنیم که به صورت رایگان، فعالیت های آموزشی را انجام می دهد. روش کار نمای برج العرب دبی به این صورت است که انرژی حرارتی از عبور از پارچه اول، به واسطه جریان هوا بین دو لایه پارچه از بین میرود و انرژی دریافتی به حداقل میرسد. حدود 10 ملیون لامپ درخشان و نگهدارنده انرژی در این باغ طراحی شده که همراه با پارچه های نورانی بازیافت شده، زیبایی این پارک را دو چندان می کنند. یکی از نکات جالب درباره این باغ، وجود ماکت هایی از درختان، حیوانات و برج خلیفه در آن می باشد که بیشتر با لوازم بازیافت شده و تاسیسات خاص که در شب نور می دهند طراحی شده اند.

Free vector scene background with rides at the circus برخی از حیوانات دوستداشتنی که در این مجموعه نگهداری میشوند شامل: تنبل، طوطی، جوجهتیغی، انواع ماهیهای خاص، مار، کروکدیل، کوآلا و سوسمار است. محتوای آموزشی همه چیز را در مورد محیط، تغذیه و عادات پرورش این موجودات در برمیگیرد. همچنین یک رویکرد تعاملی برای آموزش بازدیدکنندگان، به ویژه کودکان، در مورد پایداری حیات دریایی، با سه منطقه زیست محیطی منحصربهفرد آن یعنی جنگل بارانی، ساحل راکی و اقیانوس زنده در نظر گرفته شده است. پس اگر به دنبال جایی زیبا و دنج میگردید که از دیدن ساحل لذت ببرید، این مکان را برای بازدید خود انتخاب کنید. برای خرید در یکی از لوکس ترین مرکز خرید های دبی حتما باید پول زیادی خرج کنید ولی حتی اگر قصد خرید هم ندارید به دبی مال سر بزنید، چون حتی گشت زدن در این مرکز خرید هم هیجان انگیزه ! ضمن اینکه داخل آن هم بخش های مختلفی وجود دارد که حتما باید از آن ها دیدن کنید. شما با حضور یافتن در بزرگترین شهربازی سرپوشیده دبی، میتوانید از انواع و اقسام بازیها استفاده کرده و لذت ببرید. برج العرب دبی، یکی دیگر از دیدنی های فوق العاده در شهر دبی است که در دنیا نظیر ندارد. این سازه را می توان جزو اولین موزه های قهوه خانه در کشور امارات به شمار آورد.

البته اگر قصد خرید دارید، بهتر است این بازار را انتخاب کنید، چرا که اجناس آن در عین ساده بودن، قیمت مناسبی هم دارند؛ پس قطعا با دیدن آن ها، نمی توانید از خرید آن ها بگذرید. با این جشنواره ها، قیمت اجناس کاهش چشم گیری پیدا می کند که می توانید با هزینه مقرون به صرفه، خرید های لذت بخشی را انجام دهید. قطعا این مکان ها انقدر با ارزش و دیدنی هستند که برای بازدید آن ها، بهایی زیاد در نظر گرفته شده است. این بازارها اکثرا در نزدیکی خور دبی قرار دارند. برج العرب در منطقه زلزله خیز قرار ندارد. یکی از بازارهای بزرگ سنتی دبی بازار سوک است که در آن ادویه جات، جواهر و … از دیگر ویژگی های این روستا وجود ابزارهای سنتی است که مردم در قدیم الایام از آن ها استفاده می کرده اند. در بخش ساحلی هم می توانید از انواع ورزش های آبی لذت ببرید. فرودگاه بین المللی دبی هتل بسیار زیبا و مجلل را در اختیار مسافرانی که فاصله پرواز شان طولانی است قرار داده است. این باغ، سرشار از گونه های مختلف گل است که با طرح های مختلفی، یک شهر زیبا را تشکیل داده اند. علاوه بر این، در این مرکز خرید بیش از 90 رستوران و کافه بین المللی وجود دارد که غذاها و نوشیدنی های متنوع در آن ها سرو می شود. این باغ وحش زیر آب که در سطح دو بالای مخزن آکواریوم قرار دارد، به شما امکان میدهد تا از طریق 40 مخزن نمایشی مختلف، موجودات متنوع و شگفت انگیز آبزی را کشف کنید.

از ویژگی های این مرکز خرید می توان به وجود آکواریوم دبی، پیست اسکی، فواره موزیکال، سالن های سینما، باغ وحش زیرآب، کیدزانیا و چندین رستوران اشاره کرد. این پیست در مرکز خرید امارات مال دبی واقع شده و پذیرای بیش از سی میلیون نفر در دهه گذشته بوده است. در واقع لیزرشو دبی مجموعه ای از نور لیزر به همراه تصاویر ویژه و چراغ های زیباست . این پارک جزء پارک های آبی جذاب و هیجان انگیز دبی محسوب می شود که در آن می توان انواع وسایل و تجهیزات بازی های آبی را مثل استخر امواج، سرسره سقوط آزاد، سرسره فضایی، سرسره رقابتی و غیره مشاهده کرد. حال در ادامه چند نمونه از جاهای دیدنی جذاب دبی که با هزینه کم، قابل بازدید برای تمامی اقشار هست را به شما معرفی می کنیم. جالب است بدانید که کودکانی که قدشان زیر 1 متر است میتوانند به صورت رایگان وارد این شهربازی جذاب شوند. شما می توانید با مراجعه به مرکز خرید دبی مال، از این آکواریوم به صورت رایگان دیدن کنید. همانطور که از نامش هم پیدا است، در این مرکز خرید، جشنواره های دبی برگزار می شود که در ایام خاص می توان از آن ها بهره مند شد.

برای استفاده از این سرویس تنها کافیست از روی نقشه در ورودی فرودگاه کمک بگیرید و انبار نگهداری چمدان را پیدا کنید. برای رزرو هتل در مناطق مختلف دبی به نقشه هتلها سر بزنید. این ساعت، بهترین زمان برای مراجعه به مراکز خرید، گشتوگذار در آنها و خرید است. این مجموعه درست در دبی مال واقع شده و با استفاده از خط قرمز مترو دبی به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. یک آبشار مکانیکی در این کانال وجود دارد که هنگامی که قایق ها از زیر آن عبور می کنند، رنگ آن تغییر کرده و در واقع حکم پرده را ایفا می کند. در اسکله این ساحل هم چندین قایق به چشم می خورند. درباره قدمت این نوع قایق نظرات مختلفی وجود دارد. قدمت قلعه مربوط به سال 1939 است و این سازه را از خاک رس ساخته اند. اگر به دنبال قدمت و پیشینه مردمان عرب هستید، بهترین پیشنهاد این است که خودتان به بازارهای محلی دبی بروید. در ادامه مطلب چند نمونه از لوکس ترین و بهترین جاهای دیدنی دبی را به شما معرفی می کنیم. البته افرادی که در مرتفع ترین رستوران جهان (رستوران اتمسفر) صندلی رزرو کرده اند می توانند به طور مستقیم وارد شوند. همچنین افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند، می توانند به راحتی در طول سفر هم بدون پرداخت هزینه، از این خدمات استفاده کنید. مرکزی بودن موقعیت وفی در شهر باعث شده است شما از هرکجا به آن در کوتاهترین زمان دسترسی راحتی داشته باشید.

در مقابل افراد زیادی وجود دارند که به دنبال خرید اجناس با کیفیت اما ارزان قیمت هستند. پس بی شک ارزش هزینه کردن را دارند. شما می توانید به صورت رایگان در این خیابان گردش کنید و هنرهای سه بعدی و نقاشی های انتزاعی آن را تماشا کنید. پشتیبانان 24 ساعته سایت به صورت شبانه روزی، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند و بهترین تور های دبی با هزینه دلخواه را به شما معرفی می کنند. با اینکه اکثر سینماهای چند بعدی دبی رایگان نیستند و باید برای تماشای فیلم در آن ها بلیط تهیه کنید، اما در برج هرمی وافی در روزهای یکشنبه تماشای فیلم به صورت رایگان مهیا شده است. اگر علاقه مند به عکاسی هستید و در نقطه نقطه شهر، دنبال فرصتی برای عکس انداختن می باشید، چه پیشنهادی بهتر از قاب عکس یا برج قاب دبی؟ اما برخی از جاهای دیدنی دبی هم هستند که می توانید با بودجه کم از آن ها دیدن کنید و لذت ببرید. اما با کسب اطلاعات درباره جاهای دیدنی دبی می توانید با هر نوع بودجه ( لوکس، ارزان، رایگان، اقتصادی )از جاذبه های دیدنی دوبی دیدن کنید تا با رضایت کامل سفر خود را به اتمام رسانید. یا شرکت در بازی های اتاق فرار؟

سالها است امارات متحده عربی تضمین سازگاری در مواجهه با پیشرفتهای فناوری و موجهای نوظهور را به بخش کلیدی راهبرد رشد خود تبدیل کرده است، کاری که عمدتا در بنیاد آینده دبی انجام میشود. این ناحیه خیابانی بسیار شلوغ است و به خاطر وجود نقاشی هایی که در آن انجام شده است، می توان آن را ناحیه ای گرافیتی در نظر گرفت. شترسواری از زمان های دور تا به الان در این کشور انجام می شده است. مرکز خرید الغدیر دبی را می توان به عنوان قدیمی ترین مرکز خرید این شهر معرفی کرد که انواع برند های معروف دنیا را به فروش می گذارد. شما می توانید با پرداخت ورودی این مجموعه، وارد آن شوید و از دیدنی های بی نظیر آن استفاده کنید. اگر از خرید های همسرتان خسته شده اید، بهترین گزینه پیشنهاد بازدید از آکواریوم دبی و محو تماشای آن شدن است که صدرصد تضمینی می باشد؛ امتحان کنید! معماری این مسجد از نمونه معماری های اسلامی به حساب می آید به طوری که در آن یک گنبد بزرگ ۱۶ متری چشم همه را به خود می دوزد. معماری این بخش کاملا قابل تشخیص است، چرا که ورودی گنبدی شکل به همراه بادگیرهای بلند و چوب های بیرون زده از دیوار، نشان دهنده سبک قدیمی خانههای عربی است.

در این محل شما هم می توانید در بین فروشگاه های برند قدم بزنید و خرید کنید، هم از تفریحات عالی آن لذت ببرید. در این مجموعه مجسمه، وسایل تزئینی، صنایع دستی و سایر لوازم را می توان تهیه کرد. آکواریوم دبی، یکی از معروف ترین جاهای دیدنی دبی است که کمتر کسی در سفر به این شهر، بازدید از این آکواریوم را از دست می دهد. شما در این مقاله متوجه می شوید که برای اینکه سفری به یاد ماندنی در دبی داشته باشید، حتما لازم نیست تا پول زیادی را خرج کنید. همین طور امکان خرید وسایل لازم برای دم کردن قهوه هم میسر است. تعدادی از این پارک ها هم امکان باربیکیو را برای شما فراهم کرده اند. این ایستگاه نزدیک ترین ایستگاه مترو به موزه است که تنها با چند دقیقه پیاده روی، بازدید از این موزه را برای شما فراهم می کند. اینگونه می توانید موجودات دریایی را از فاصله نزدیک مشاهده کنید و غذاهای فوق العاده ای را بچشید. اتاق های فوق العاده مجلل این هتل با نمایی از زیر دریا و انواع ماهی ها و موجودات دریایی زیبا، از بی نظیر ترین اتاق ها در تمام دنیا می باشد. برای اینکه بتوانید به راحتی در میان خیابان های دبی قدم بزنید و با مردم این شهر بیشتر آشنا شوید، بهتر است در زمستان و پاییز به این شهر سفر کنید که هوا بهتر است. آدرس جاده شیخ زاید، خروجی 37 می باشد که دسترسی بسیار راحتی دارد. ارائه خدمات به مشتریان در این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب می باشد و دسترسی به آن نیز بوسیله ماشین و حتی وسایل نقلیه عمومی به راحتی امکان پذیر می باشد. این جاذبه گردشگری مشهور در دبی این امکان را به شما می دهد تا از آب و هوای گرم دبی فرار کنید و وارد این شهربازی سرپوشیده شوید چون این مجموعه تفریحی با سرمایه گذاری یک بیلیارد دلاری و کاملا سرپوشیده و دارای دمای کنترل شده و بسیار مطبوع و خنک این امکان را به شما می دهد تا نهایت تجربه و لذت را از آن خود کنید .

این بخش از ساعت 10 صبح تا 10 شب امکان بازدید دارد . ساعات کاری اوتلت ویلیج: ساعت ۱۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب. این فواره از سال 2008 تا به الان کار خود را آغاز کرده است و مدت زمان کارکرد آن از ساعت 13 و 30 دقیقه تا 14 ظهر و دوباره از ساعت 18 عصر تا 23 شب است. با خرید این بلیط که قیمت آن از ۴۷ دلار آغاز میشود، داخل کابین نوشیدنیها در دسترس است. این موزه در سال 2014 و در روز جهانی قهوه کار خود را آغاز کرده است. مکان قرارگیری این موزه در ناحیه الفهمیدی است و در 2 طبقه ساخته شده است. موزه نایف در دیره دبی قرار گرفته است. رستورانهای بزرگی مانند یو سوشی، آشا، پارس ایرانیان و برج الحمام در طبقه همکف این مجموعه قرار دارند. در قسمت غربی این ساحل، ساختمانهای اداری از جمله بانک مرکزی و وزارت دارایی دبی قرار گرفته است. برای اینک تفریحات این منطقه کامل شود، مجموعه ای از رستوران ها و فروشگاه ها هم در آن ساخته شده است. از جمله مکان هایی که این کلاس ها برگزار می شود، می توان به نهر دیره، نهر بردبی، پارک زبیل، پارک JLT و شهر اینترنتی اشاره نمود.

می توانید کودکان بین 1 تا 12 سال را به این مکان بفرستید تا در یک محیط مناسب هم با دستگاه ها و وسایل بازی مناسب و با کیفیت بازی کنند و هم این که با هم سن و سال های خودشان تعامل داشته باشند . در صورتی که می خواهید با روند تغییرات و پیشرفت های این شهر در طی زمان آشنا شوید، می توانید به موزه شهرداری مراجعه کنید. هنگامی که به این مکان وارد می شوید، احساس می کنید که به گذشته های دور سفر کرده اید. برای مثال شما می توانید با استفاده از ماشین های شاسی بلند در این بیابان های به سرعت رانندگی کنید. بازیهای الکترونیکی و ماشین های بازی برای نوجوانان، سه زمین تنیس، مسیر ویژه دو و پیاده روی، زمین های والیبال، فوتبال وبسکتبال، میدان موانع، بیش از 20 محل برای طبخ باربی کیو و محوطه وسیع چمن. تحقیق و توسعه سطح تولید و و فروش خرد کردن و غربال کارخانه سنگ زنی ماشین آلات که شما را دوست دارم بیشتر.به گزارش پایگاه خبری ساخت و ساز هشتم، در کنار زیبایی های بصری برج قاب دبی، می توان به داستان عجیب و در عین حال ناراحت کننده آن اشاره کرد.فرناندو دونیس طراح این سازه است. در ادامه قیمت زعفران فله در دبی به درهم و دلار و روش های صادرات و ارسال زعفران به دبی را بررسی می کنیم. اگر بخواهید به نقاط بالاتر برج بروید، قیمت آن ۱۰۳ دلار خواهد بود. نام اول برج خلیفه؛ برج دوبی بود که پس از افتتاحیه برج توسط محمد بن راشد آل مکتوم (حاکم دبی)، نام برج به نام حاکم ابوظبی و امارات (خلیفه بن زاید آل نهیان) تغییر یافت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.