شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳


یک آشپزخانه مدرن بدون یخچال ناقص است. اگر یخچال شما به درستی کار نکند، نمی توانید مواد غذایی و سایر محصولات را به راحتی و بدون خراب شدن نگهداری کنید. اگر یخچال شما همچنان کار می کند، ممکن است به یک تکنسین حرفه ای تعمیر لوازم خانگی نیاز داشته باشید. در اینجا دلایل کارکرد بیش از حد یخچال و فریزر را با سناپویان بررسی می کنیم.

فاصله غیر استاندارد یخچال و فریزر از دیوار

جریان هوای کافی برای بسیاری از لوازم خانگی ضروری است که به ویژه در مورد یخچال و فریزر اهمیت دارد. باید فاصله کافی بین دیوار و سیم پیچ کندانسور وجود داشته باشد. فاصله غیر استاندارد می تواند باعث گرما شود و کارایی یخچال را کاهش دهد و باعث کار مداوم یخچال شود.

دما بالاست

در تابستان که هوا گرم است دمای هوای خانه بسیار بالا می رود. هنگامی که دمای هوای خانه شما افزایش می یابد، یخچال و فریزر باید چرخه های بیشتری را برای جبران دمای گرم محیط و سرد نگه داشتن غذا انجام دهند. با افزایش جریان هوا در آشپزخانه می توانید فشار وارده بر یخچال را کاهش دهید. برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد اتاق می توانید درها را باز کنید یا کولر را روشن کنید.

یک یخچال و فریزر جدید نصب کنید

اگر به تازگی یخچال و فریزر خود را نصب کرده اید یا به تازگی دستگاه را جابجا کرده اید، ممکن است تا 48 ساعت طول بکشد تا یخچال هوا خارج شود و به دمای مناسب برسد. در این مدت یخچال و فریزر تقریباً پیوسته کار می کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به دمای مطلوب برسند.

ترموستات یخچال خراب است

اگر ترموستات یخچال به درستی کار نکند، دستگاه سخت تر کار می کند تا دمای مورد نظر را حفظ کند. تنظیم اشتباه ترموستات همچنین می تواند باعث شود یخچال خیلی سریع کار کند و حتی مواد غذایی را منجمد کند. در واقع تنظیم ترموستات روی دمای پایین یکی از 5 علت سرد بودن غذای داخل یخچال است.

کویل های آسیب دیده

کویل های کندانسور کثیف یا معیوب یکی از دلایل اصلی کار سخت یخچال و فریزر است. برای اینکه یخچال و فریزر به درستی کار کنند، کویل ها باید تمیز باشند تا گرما از بین برود و محیط خنکی ایجاد شود. حتی وجود گرد و غبار یا کثیفی ریز روی کویل ها می تواند تاثیر بسزایی در عملکرد و قدرت دستگاه داشته باشد.

اهمیت نگهداری منظم

درست است که در بیشتر موارد می توانید مشکلات و خدمات یخچال فریزر بوش را خودتان برطرف کنید، اما در برخی مواقع به یک متخصص تعمیر لوازم خانگی نیاز خواهید داشت. با کمک کارشناسان مجرب می توانید از بروز برخی مشکلات جلوگیری کرده و عمر یخچال را افزایش دهید. با مراقبت از لوازم خانگی خود می توانید از تبدیل شدن مشکلات کوچک به معضلات بزرگ جلوگیری کنید. در طول سرویس، یک تکنسین حرفه ای تعمیر لوازم خانگی، سیم پیچ را بازرسی و تمیز می کند، ترموستات را بررسی می کند و قطعات آسیب دیده را در صورت نیاز تعویض می کند. این کارایی یخچال را بهبود می بخشد و عملکرد بهینه آن را تضمین می کند.

اخرین حرف

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود یخچال و فریزر خراب شود. با دانستن برخی از دلایل اصلی، می‌توانید از برخی مشکلات جلوگیری کنید یا خودتان راه‌حل‌های ساده ایجاد کنید. اما برای یافتن راه حل های طولانی مدت موثر، باید از یک تکنسین حرفه ای تعمیر یخچال کمک بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.