شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳


فولاد ضد زنگ نوعی فولاد است که کمتر از دو درصد کربن دارد. این ماده حاوی آلیاژهای دیگری برای جوشکاری و لحیم کاری است و هر چه کربن بیشتر باشد، استحکام و سختی آن بیشتر است. از طرفی در تولید ورق های فولادی باید چندین استاندارد رعایت شود تا محصولی کاربردی و قابل اعتماد حتی در صورت کاهش سختی تولید شود. استاندارد مورد استفاده در ساخت این صفحات استاندارد بین المللی ASTM می باشد. انواع ورق های فولادی شامل ورق های فولادی سری 200، 300، 400 و 600، ورق های فولادی روشن، نازک، تزئینی، رنگی، پارچه ای و لاکی می باشد. تولید کننده درب استیل تکنو استیل طرح جدیدی از درب های فولادی را با استفاده از پانل های تزئینی از جمله پانل های فولادی گالوانیزه ارائه می دهد. برای سفارش با ما تماس بگیرید یا عضو شوید:

ورق استیل خشدار چیست؟

ورق های استنلس استیل در انواع رنگ های روشن و ... با خاصیت ضد خوردگی تولید می شوند که از جمله آنها می توان به ورق استیل اشاره کرد; این صفحه در واقع یک صفحه فولادی است که سطح آن در مراحل تولید صیقل داده شده است که این پولیش زیبایی خاصی به این صفحات بخشیده و طرفداران بسیاری را برای آنها به همراه داشته است.

روش تولید ورق قلع

کروم، نیکل، مولیبدن و غیره وجود آن یک لایه اکسید کننده غیرفعال در صفحه فولاد ضد زنگ ایجاد می کند که در نهایت مقاومت صفحه را افزایش می دهد. مبنای اولیه تولید ورق های فولادی خراشیده که سطح نهایی آن بر اساس الگوی استاندارد B2 است، سپس این ورق ها با قلم مو خراشیده می شوند، خطوط تولید شده بر روی این ماده صاف، ریز و موازی هستند و به همین دلیل خراش ها نور را کمی منعکس می کنند و این به دلیل صاف بودن سطح ورق ها از آلودگی و اثر انگشت محافظت می شود.

کاربرد صفحات فولادی کشیده شده

استفاده در تولید تجهیزات کارخانجات نفت، پتروشیمی و صنایع نفت و گاز، معماری و دکوراسیون، طراحی درب مغازه و مترو، تولید کالاهای سفید مانند یخچال، ساخت کابین آسانسور، استفاده در صنعت کشتی سازی، طراحی جواهرات و ساعت دیوارکشی آشپزخانه های صنعتی و خانگی و... یکی از کاربردهای ورق استنلس استیل می باشد.

دو گرید اصلی از فولاد ضد زنگ وجود دارد

ورق فولاد ضد زنگ درجه 304 مهفا:

ورق استنلس استیل سری 304 به دلیل مقاومت در برابر خوردگی بالا و استحکام خوب و خاصیت عدم جذب آهنربا یکی از پرکاربردترین ورق های فولادی به حساب می آید.این نوع دارای 8% نیکل و 18% کروم می باشد.

ورق فولادی درجه 430:

این نوع ورق ها مغناطیس را جذب می کنند و مقاومت بالایی دارند اما با توجه به اینکه نیکل کمتری نسبت به سری 304 استفاده می شود، عموماً مقاومت به خوردگی کمتری نسبت به این گرید دارند.

ورق های فولادی موج دار مهمترین ویژگی محسوب می شوند.

ظاهری زیبا و خاص

اثر انگشت روی آن باقی نگذارید

مقاومت در برابر مواد شوینده

قابلیت تمیز کردن

مقاومت بالا در برابر خوردگی و سایش

قیمت ورق فولادی گالوانیزه

ورق استیل گالوانیزه شاخه ای از ورق استیل تزئینی است که با زیبایی خاص خود پس از ورود به بازار تغییرات زیادی در بازار ایجاد کرده است.این ماده به دو صورت رول و ورق تولید می شود و اندازه های استاندارد آنها 2000*1000 کوتاه می باشد. 2440 x 1220 (طولانی) و 2500 x 1250 (طولانی). در مورد هزینه نیز باید گفت که این نوع ورق به دلیل هزینه های دود دارای قیمت بالاتری نسبت به ورق مات و براق می باشد. برند سازنده، قیمت روز آهن، عیار و غیره در تعیین قیمت آنها موثر هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.