دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳


آیا راه های مختلف برای بهبود نعوظ را می شناسید؟ راه های زیادی برای درمان اختلال نعوظ وجود دارد، از جمله تغییر سبک زندگی، دارو، تزریق، ایمپلنت و غیره.

توضیح در مورد بهبود نعوظ

اختلال نعوظ ناتوانی در داشتن یک رابطه جنسی موفق است. نعوظ بزرگ شدن و نعوظ آلت مرد است. امروزه اختلال نعوظ بیشتر از مردان در گروه های سنی مختلف شایع است. روش های مختلف بهبود نعوظ می تواند مشکل مردان در هر سنی را حل کند که در مقاله فروشگاه زوجیم به درمان نعوظ فوری می پردازیم.

اختلال نعوظ چیست؟

اختلال نعوظ شرایطی است که در آن آلت تناسلی قادر به درستی نیست یا به اندازه کافی برای مقاربت درست نمی شود. تقریبا 5 ٪ از مردان در دهه 40 خود با مشکل اختلال نعوظ روبرو هستند. علاوه بر این ، حدود 15-25 ٪ از مردان بالای 65 سال از این اختلال رنج می برند.

در گذشته ، پزشکان معتقد بودند که اختلال نعوظ در اثر مشکلات روانی ایجاد شده است. در حال حاضر مشخص شده است که جدا از مشکلات روانی ، سبک زندگی ، مصرف مواد مخدر و جراحی می تواند باعث این اختلال شود. به دلیل این اختلال ، رابطه مرد و زن سرد می شود. مرد فاقد توانایی برانگیختن همسر خود است و در نتیجه ، هر دو زوج از نظر جنسی ناراضی هستند.

علل موثر اختلال نعوظ

مشکلات روحی و روانی

اختلالات هورمونی

علل عروقی و شریانی

بیماری عصبی

مصرف دارو

یک عمل انجام دهید

بیماری های خاصی مانند واریکوسل وجود دارد

بهبود بهره وری

روشهای مختلف برای بهبود ساختار

روش دیگر برای افزایش نعوظ، ترک سیگار است، اما توجه زیادی به آن نمی شود. نیکوتین موجود در سیگار یک منقبض کننده عروق است. سرعت گردش خون کاهش می یابد، به طوری که خون کافی به رگ های خونی نمی رسد و نعوظ رخ نمی دهد.

به خودت فرصت بده

برخی از مردان زمان بیشتری برای نعوظ دارند. در جوانی، نعوظ فقط چند ثانیه طول می کشد، اما در مردان در اواسط 30 تا 40 سالگی، نعوظ در عرض 1 تا 2 دقیقه رخ می دهد. با افزایش سن باید مدت زیادی منتظر بمانید تا متوقف شود. نگران باشید، این طبیعی است

کاهش کلسترول خون برای تقویت نعوظ

سطوح بالای کلسترول خون می تواند بر بافت نعوظ تأثیر بگذارد و باعث اختلال نعوظ شود. آلت تناسلی مرد دارای عروق زیادی است. تامین خون کافی و گردش خون در رگ های آلت تناسلی باعث بهبود نعوظ می شود.

رعایت یک رژیم غذایی سالم و ورزش کافی نعوظ شما را تقویت می کند. اکثر مردان در دهه 40 خود از فشار خون بالا رنج می برند، بنابراین با مشکل تعریق مواجه می شوند. برای سالم نگه داشتن رگ های خود، از یک رژیم غذایی سالم سرشار از میوه ها و سبزیجات تازه پیروی کنید.

به داروهای مصرفی توجه کنید

مصرف داروهای شیمیایی همانند قرص بزرگ کننده می تواند عوارض جانبی مختلفی ایجاد کند که برای همه افراد یکسان نیست. در بعضی موارد ، اختلال نعوظ به دلیل استفاده از داروهای کنترل فشار خون ، آرامش بخش ، داروهای قلبی ، آنتی هیستامین ها ، دیورتیک ها و غیره است.

برای تقویت نعوظ باید با پزشک مشورت کنید تا داروهایی که مصرف می کنید با داروهای مناسب تری جایگزین شود. این نوع اختلال نعوظ معمولاً در مردان بالای 50 سال رخ می دهد.

افزایش عملکرد با کنترل مصرف الکل

الکل عملکرد سیستم عصبی را مختل می کند. الکل واکنش های فرد را محدود می کند و نمی تواند احساسات جنسی را تحریک کند. همانطور که شکسپیر گفت الکل باعث افزایش میل و کاهش قدرت جنسی می شود.

برای بهبود نعوظ، مصرف الکل خود را کنترل کنید. مصرف زیاد الکل منجر به عدم تعادل هورمونی در بدن می شود. مصرف بیش از حد الکل می تواند باعث آسیب کبد و اعصاب شود. در نتیجه مشکلات کبدی، سطح هورمون های زنانه در بدن مردان افزایش می یابد و نعوظ کامل رخ نمی دهد.

خفه شو بچه ها

ذهن آرام و دور از عوامل استرس زا در مردان باعث افزایش نعوظ می شود. استرس و اضطراب باعث کاهش جریان خون به بافت تناسلی می شود. هنگامی که یک مرد آرامش خاطر نداشته باشد ، سطح هورمون ها آدرنالین و نوراپی نفرین در بدن او افزایش می یابد و اختلال نعوظ رخ می دهد. اعصاب آرام و آرامش روحی باعث گشاد شدن رگ های خونی و سینوس های آلت تناسلی مردانه و در نتیجه نعوظ بهتر آلت تناسلی مردانه می شود.

تقویت عضلات لگن

روش های جدید افزایش نعوظ

روشهای زیادی برای تقویت ساختار آلت تناسلی و بازگرداندن سختی به خواب خوب وجود دارد. امروز ، به لطف توسعه علم و فناوری ، تکنیک های جدیدی برای بهبود تولید تدوین شده است. افرادی که با روشهای سنتی تقویت کف لگن نتیجه نمی گیرند می توانند از این روشهای جدید بهره مند شوند.

از بهترین قرص های اختلال نعوظ مانند قرص مکس من، قرص سیالیس، قرص ویاگرا، قرص مکس پاور، قرص وگادول، قرص داپوکستین و قرص های سخت استفاده کنید.

استفاده از داروهای خوراکی برای بهبود نعوظ مانند واردنافیل، آوانافیل و تادالافیل می تواند جریان خون آلت تناسلی را افزایش دهد. مصرف اسیدهای آمینه مانند ال-آرژنین، ال-کارنیتین، مواد معدنی مانند منیزیم و ویتامین D و ویتامین B می تواند اختلال نعوظ را بهبود بخشد. البته توجه داشته باشید که اگر از بیماری های خاصی مانند دیابت، فشار خون یا بیماری قلبی رنج می برید، حتما پس از مشورت با پزشک از دارو استفاده کنید.

شاک ویو تراپی روشی جدید برای تقویت نعوظ است

در گذشته از شوک ویو تراپی یا شوک ویو تراپی برای از بین بردن سنگ کلیه و درمان آرتروز و مشکلات پوستی استفاده می شد. در حال حاضر از این روش برای بهبود رگ های خونی قلب استفاده می شود. عملکرد سالم قلب و عروق سرعت خون رسانی به سایر اندام ها مانند اندام تناسلی را بهبود می بخشد.

استفاده از ویتامین ها برای تقویت نعوظ.

ویتامین D، ویتامین C، ویتامین های گروه B مانند B3 و B9 می توانند نعوظ را بهبود بخشند. با از بین بردن پلاک های چربی از دیواره رگ های خونی، مصرف ویتامین نیاسین به افزایش جریان خون در رگ ها کمک می کند. به همین دلیل باعث درمان اختلال نعوظ می شود.

کاهش سطح ویتامین فولیک اسید در بدن مردان باعث باریک شدن وریدهای اندام تناسلی مردانه می شود. برای تقویت ماهیچه ها، گردش خون در رگ های خونی باید به خوبی حرکت کند. مصرف ویتامین های C و D نیز می تواند به بهبود عملکرد نعوظ کمک کند.

هورمون درمانی

یکی از محبوب ترین درمان های ضد پیری امروزه استفاده از هورمون ها است. توجه داشته باشید که این داروها میل جنسی را افزایش می دهند و اختلال نعوظ را درمان نمی کنند. تستوسترون جریان خون به آلت تناسلی را افزایش نمی دهد و فقط میل جنسی را افزایش می دهد. مردان مبتلا به سرطان پروستات نباید از مکمل های تستوسترون استفاده کنند. عوارض جانبی استفاده از این داروها عبارتند از:

بدن درد

تقویت سینه

بزرگ شدن پروستات

احتباس مایعات در بدن

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.