دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳


لیفت صورت یکی از کوچکترین عمل هایی است که می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. البته جراحی تنها راه بلند کردن ابرو نیست. روش های غیر جراحی و کم تهاجمی زیادی برای انجام این کار وجود دارد. اما آیا می دانید لیفت ابرو در واقع چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ اگر سوالات زیادی در مورد لیفت چشم دارید، در اینجا به همه آنها پاسخ خواهیم داد. برای لیفت ابرو به سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس مراجعه نمایید.

لیفت ابرو X'inhu؟

لیفت ابرو یک لیفت جزئی صورت است. به سه طریق اصلی امکان پذیر است:

جراحی لیفت ابرو

در این نوع جراحی شلی و افتادگی قسمت فوقانی صورت برطرف شده و ابروها کمی بالا می روند. به این ترتیب می توان به طور همزمان ظاهر موهای آویزان را بازگرداند و چین و چروک های پیشانی را اصلاح کرد. در طی این روش، برشی در خط مو ایجاد می شود تا جای زخم بعداً قابل مشاهده نباشد. برای دستیابی به نتایج طولانی مدت این روش، برداشتن ابروهای ضعیف و آویزان در طرفین صورت بسیار مهم است. بهبودی پس از جراحی ممکن است زمان زیادی به طول بینجامد و در این مدت باید دستورالعمل های دقیق پزشک در مورد نحوه بانداژ و مراقبت از چشم خود را پس از جراحی رعایت کنید.

لیفت ابرو بدون جراحی

این یک گزینه غیر تهاجمی برای کسانی است که می خواهند ابرو یا پیشانی خود را ترمیم کنند. گزینه‌های غیرجراحی شامل استفاده از بوتاکس، پرکننده‌های پوستی یا فناوری لیزر است. همه این‌ها می‌توانند بدون صرف هزینه زیاد یا داشتن زمان بهبودی طولانی، نتایج عالی به شما بدهند. گزینه های غیر جراحی برای طیف وسیعی از افراد مناسب تر است، به ویژه آنهایی که مشکلات سلامتی دارند و نمی توانند تحت عمل جراحی قرار گیرند. درمان هایی مانند بوتاکس و تزریق ژل و فیلر می توانند نتایج قابل قبولی را بدون جراحی و مشکلات و خطرات مربوطه ارائه دهند.

پانسمان طبیعی ابرو

علاوه بر روش های جراحی و روش های کم تهاجمی، روش های طبیعی لیفت ابرو نیز وجود دارد. این روش ها شامل تمرین ورزشی و یادگیری حرکات صورت، ماساژ، روغن درمانی و ... می باشد. اما علاوه بر موارد فوق استفاده از ژل ابرو زیما با خاصیت لیفتینگ و تقویتی را توصیه می کنیم.

مزایای لیفت ابرو چیست؟

اگر ناحیه آسیب دیده به اندازه کافی سفت باشد نتایج جوانسازی جراحی لیفت ابرو تقریباً 5 تا 10 سال دوام خواهد داشت و در صورت تمایل در صورت عدم رضایت از نتایج می توانید این روش را تکرار کنید.

روش های کمتر متداول معمولاً نصف طول می کشد. روش های طبیعی زمانی پایدار هستند که بخشی از مراقبت روزانه شما باشند. در واقع، این دوره به نوع پوست و سبک زندگی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، نور شدید خورشید و زغال چوب می تواند به سرعت باعث ایجاد چین و چروک شود.

آیا لیفت ابرو باعث ریزش مو می شود؟

در روش های جراحی و کم تهاجمی، لیفت ابرو با ریزش طولانی مدت ابرو همراه است. این به دلیل استفاده از محصولات شیمیایی و روش های جراحی سنگین است. اما در روش های لیفت ابرو طبیعی ریزش وجود ندارد. حتی به جرات می توان گفت که روش های طبیعی معمولا با مواد و روش های تقویت کننده ابرو ساخته می شوند.

آیا لیفت ابرو پیشانی شما را بزرگتر نشان می دهد یا کوچکتر؟

پاسخ این سوال منفی است. چون فقط پوست ابرو و پیشانی کشیده می شود، اندازه پیشانی شما تغییر نمی کند.

تفاوت بین لیفت ابرو و لیفت پیشانی چیست؟

با بالا بردن پیشانی یا شقیقه می توانید وضعیت ابرو را بهبود ببخشید. همانند لیفت ابرو، این روش همچنین پوست اضافی پلک های بالایی را از بین می برد. بنابراین، لیفت ابرو یا لیفت ابرو برای بیمارانی که پلک های افتاده دارند و همچنین دارای ابروهای افتاده هستند، مناسب است. به همین دلیل می توانیم همه این روش ها را در یک جلسه ترکیب کنیم. در این روش ابتدا لیفت پیشانی و سپس لیفت پیشانی انجام می شود. گاهی اوقات لیفت پیشانی نه تنها برای بلند کردن ابروها، بلکه برای کنترل موثر پلک های بالایی نیز کافی است.

لیفت ابرو طبیعی یک روش زیبایی است که با استفاده از فنون غیر جراحی، ابروهای شما را به شکلی جذاب‌تر و جوان‌تر تغییر می‌دهد. این روش اغلب برای بهبود شکل ابروها، افزایش جلوه چشمان، و بهبود قابلیت ابروها برای افرادی که از ریزش موی ابرو رنج می‌برند، استفاده می‌شود. یکی از روش‌های شناخته‌شده برای لیفت ابرو طبیعی، استفاده از فنونی مانند ماساژ و استفاده از محصولات طبیعی مراقبتی می‌باشد. این روش‌ها به کمک تحریک عضلات، افزایش ترشح کلاژن، و تسهیل جریان خون به ناحیه ابروها، بهبودی طبیعی در شکل و جوانی ابروها ایجاد می‌کنند.

 

لیفت ابرو طبیعی معمولاً روشی ملایم و غیر تهاجمی است که نیاز به زمان بهبودی کمی دارد و باعث بهبودی طبیعی و ظاهر جوانتر ابروها می‌شود. این روش‌ها به‌طور معمول توسط متخصصان زیبایی و آرایشگران ماهر اجرا می‌شوند و ممکن است نیاز به جلسات متعددی داشته باشد تا نتایج مطلوب به دست آید. با این حال، از آنجا که این روش‌ها از مواد طبیعی و فنون غیر جراحی استفاده می‌کنند، خطرات و عوارض جانبی به حداقل می‌رسند و بسیاری از افراد می‌توانند به راحتی از این روش‌ها برای بهبود ظاهر ابروهای خود استفاده کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.