دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳


صنایع پرورشی و طیور به دلیل تماس مستقیم با ​​موجودات زنده بسیار حساس هستند و فراهم کردن شرایط مناسب دما و محیط برای این موجودات حائز اهمیت است. از آنجایی که این صنعت با پیشرفت های روزانه قابل توجهی همراه است، سیستم مه پرنده یکی از مهم ترین دستگاه هایی است که وارد این عرصه شده است. این سیستم صنایع دام و طیور را بهینه می کند و هوای مرطوب و تازه و تمیز را فراهم می کند. بنابراین برای بهبود شرایط محیطی مرغداری خود اکیدا توصیه می کنیم که این سیستم و تجهیزات تصفیه پرنده را از بازرگانی آب نیرو با مقرون به صرفه ترین قیمت خریداری کنید.

اهمیت استفاده از سیستم پرنده نگری

عملکرد سیستم مه پاش طیور کنترل دما در محیط طیور است. جوجه ها نیز مانند سایر حیوانات به دمای مناسب نیاز دارند تا محیطی راحت داشته باشند و به خوبی رشد کنند. اگر دما و شرایط محیطی به درستی کنترل نشود، می تواند بر تغذیه مرغ و کیفیت گوشت تأثیر بگذارد. همچنین دمای بالا می تواند احتمال شیوع بیماری های پرندگان را افزایش داده و خسارات جبران ناپذیری به مرغداران وارد کند.

علاوه بر این به دلیل تجمع جوجه ها و تعداد زیاد آنها در فضای محدود، مقدار زیادی ریزگرد، خاک و گرد و غبار در هوا وجود دارد. این ذرات می توانند باعث بیماری و آسیب به کیفیت و سلامت محیط طیور شوند. سیستم مه به جذب این ذرات در هوا و سقوط به زمین کمک می کند. بوی آزاردهنده سالن های پرورش طیور نیز از مواردی است که برای سنجش کیفیت و سلامت محیط حائز اهمیت است. به دلیل وجود جوجه ها در فضای مشترک می توانند بوی نامطبوعی ایجاد کنند که برای افراد آزار دهنده است. بنابراین استفاده از سیستم های خنک کننده و مرطوب کننده هوا به کنترل بوهای مزاحم و بهبود شرایط سالن های مرغداری کمک شایانی می کند.

مشکل عدم استفاده از این سیستم در مرغداری چیست؟

شاید فکر کنید که نیازی به استفاده از ماست مرغی ندارید و می توانید از خرید آن صرف نظر کنید. اما باید بدانید که اینطور نیست. عدم اجرای سیستم های مرطوب کننده مانند مه گرفتگی در خانه های دام و طیور می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد که در ادامه توضیح داده شده است. با خرید این سیستم می توانید به راندمان بالایی در مرغداری خود دست یافته و گام بلندی در توسعه مرغداری بردارید. اما در غیر این صورت، با عواقب جبران ناپذیر عدم ایجاد رطوبت در محیط مواجه خواهید شد، از جمله:
https://arse3.ir/38314-%d9%85%d9%87-%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d9%85%d8%b1%d8%ba%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%da%86%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d8%a2%d9%86-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%a7%d8%b1کاهش سایز و وزن جوجه ها

کم آبی و از دست دادن آب در جوجه ها

کاهش میزان تخم گذاری در گله های مادر

بهره وری کمتر، رشد کمتر و در نتیجه سود کمتر

ایجاد چسبندگی در مقعد مرغ

افزایش دمای بدن و تشنگی در جوجه ها به ویژه در فصل گرم سال

وجود هوای خشک در فصل سرد سال.

ایجاد شوک دما منجر به بی قراری و خودخوری به دلیل کمبود رطوبت می شود.

قیمت مستر پرنده

قیمت ها بسته به نوع و کارایی هر سیستم مه پاش متفاوت است. علاوه بر این، عوامل مهم دیگری نیز بر قیمت خرید مه پاش پرنده تأثیر می گذارد. کیفیت، کارایی، قدرت و استانداردهای قابل اجرا ممکن است باعث افزایش یا کاهش قیمت این محصول شود. البته در نظر داشته باشید که قیمت های کمتر از استانداردهای بازار طبیعی نیست و باید کیفیت محصول را زیر سوال ببرید.

مه مرغی را از سایت آب نیرو خریداری کنید

برای سهولت در خرید دستگاه مه پاش طیور، گزینه خرید آنلاین در سایت آب نیرو به آدرس iran-pump.com موجود است. با مراجعه به واحد فروش می توانید به راحتی مه مرغی مورد نظر خود را سفارش دهید. اطلاعات کامل در مورد ویژگی های انواع لباس مه شکن نیز در وب سایت ما موجود است و در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را ارائه دهیم. تمامی مدل های تجهیزات مه پاش طیور در لیست فروش ما دارای کیفیت و کارایی بالا بوده و مورد تایید کارشناسان می باشد. با بازرگانی آب نیرو، محصولات با کیفیت بالا را با قیمت مناسب دریافت کنید.

نتیجه

نشان داده شده است که عدم استفاده از نبولایزر می تواند باعث آسیب جدی شود. هنگام خرید دقت کنید که محصولی با کارایی مطلوب انتخاب کنید. زیرا افرادی در بازار هستند که برای جلب توجه خریداران محصولات تقلبی را با قیمت پایین عرضه می کنند. حتما در مرغداری ها استفاده کنید تا به دلیل رطوبت کم آسیب نبیند. این سیستم شرایط بهینه ای را برای پرورش جوجه ها ایجاد می کند که تاثیر مثبتی بر کیفیت تولید دارد. بازرگانی پمپ ایران این اطمینان را به شما می دهد که هرگز از انتخاب و استفاده از سمپاش ها در مرغداری پشیمان نخواهید شد. زیرا اغلب استفاده از این سیستم ها یکی از الزامات اساسی محسوب می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.