دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳


پمپ برتولینی نوعی پمپ است که برای تزریق سم برتولینیوم A (با نام تجاری بوتاکس) به پوست و بافت های زیرین آن استفاده می شود. این پمپ ها اغلب در روش های پزشکی که نیاز به تزریق دقیق داروها به قسمت های مختلف بدن دارند، از جمله:

پمپ ها را باید مهمترین ابزار در بخش آب دانست که کاربرد اصلی آن ایجاد فشار قوی در جریان مایعات و انتقال سریعتر و آسانتر آنهاست. در این مقاله علاوه بر خلاصه ای از تاریخچه پمپ های برتولینی و کاربردهای مختلف آنها، به ارائه محصولات ارائه شده توسط نمایندگی پمپ برتولینی ایتالیا در ایران نیز می پردازیم.

پمپ چیست؟ برای چی.

پمپ ها یکی از پرکاربردترین و پرکاربردترین وسایل برای انتقال و جابجایی سیالات در سرعت ها و فشارهای کاری بالا هستند. اگر متوجه شده اید، انتقال آب فقط از طریق لوله ها کار ساده ای نیست. به همین دلیل پمپ های مختلف از روش ها و عملکردهای متفاوتی برای جابجایی آب استفاده می کنند.

پمپ برتولینی چیست؟

برتولینی (برتولینی) نام یک شرکت بزرگ ایتالیایی است که محصول اصلی آن پمپ است و اغلب به محصولات باکیفیت و ماندگاری بالا معروف است. در واقع می توان گفت که پمپ های برتولینی نیز پمپ هایی هستند که توسط این شرکت ساخته و عرضه می شوند.

در سال 1918 فردی به نام اوگو برتولینی شرکت Compagnia Hydromechanica را تأسیس کرد. این شرکت در ابتدا پمپ های رفت و برگشتی تولید می کرد که در زمینه سم پاشی و کشاورزی بسیار موثر بود. فعالیت این شرکت مصادف با دوران توسعه صنعت کشاورزی بوده و بهترین زمان برای افزایش و گسترش تولیدات آن می باشد.

در آن دوره این شرکت تولید پمپ های دیافراگمی و پیستونی کنترلی را آغاز کرد. این شرکت با گذشت زمان محصولات زیادی را تولید و عرضه کرد و نام آن به برتولینی تغییر یافت و با عرضه پمپ برتولینی به نامی محبوب و شناخته شده در پمپ سازی تبدیل شد. https://zibatan.com/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%be%d9%85%d9%be-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c/

با پمپ کارواش برتولینی آشنا شوید

پمپ های کارواش یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در صنایع مختلف می باشد. کاربرد اصلی آنها نظافت و بهداشت است که به دلیل فشار و چگالی زیاد آب حائز اهمیت است. به این ترتیب می توانید روند شستشو و نظافت را تسریع کنید و تا حد زیادی به صرفه جویی در مصرف آب کمک کنید. پمپ برتولینی آب معمولی کم فشار را با سرعت بالا و هزینه کم به آب پرفشار تبدیل می کند.

پمپ های کارواش برتولینی به طور کلی در دو دسته اصلی یعنی اتصال مستقیم و اتصال شاسی تولید می شوند. در مورد جنس بدنه، آنها معمولاً از برنج یا فولاد ساخته می شوند. علاوه بر این پمپ های برتولینی به چهار زیرمجموعه به نام های سری TM، سری WM، سری WJCU و سری CA تقسیم می شوند. لازم به ذکر است که این نوع پمپ در سری های سه فاز و تک فاز موجود می باشد.

کاربرد پمپ های کارواش برتولینی را بشناسید

پمپ برتولینی دارای مزایا و کاربردهای فراوانی است که در هر شرایط و شرایطی که نیاز به آب فشار قوی داشته باشد می توان از آن استفاده کرد. از جمله کاربردهای اصلی پمپ کارواش برتولینی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کارواش: شستشوی انواع خودروهای سواری یا هر نوع وسیله نقلیه است.

نظافت: کمک به تمیز کردن محیط یا دیوارها، پیاده روها، کف، شیشه و سایر اشیاء.

تمیز کردن: به پاک کردن رنگ هایی مانند اپوکسی از کف یا راهروها کمک می کند.

رسوب زدا: به حذف رسوب و از بین بردن رسوبات، رسوبات یا زنگ از سطوح مختلف کمک می کند.

شستشو: نظافت و شستشوی کف در پارکینگ ها، کارگاه ها، کارخانه ها و محیط های مشابه.

قسمت های مهم پمپ برتولینی را بشناسید

یکی از قطعات اصلی هر پمپ شستشو به خصوص مدل برتولینی متعلقات آن است. شناخت لوازم جانبی اصلی این دستگاه موضوع مهم و مفیدی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

در مورد سیستم های isitic

اگرچه در بسیاری از موارد پمپ آب خشک کافی است، اما آب داغ برای تمیز کردن و پاک کردن روغن و گریس از سطح ضروری است. آب گرم توانایی بیشتری در از بین بردن روغن و چربی دارد و با کمترین تلاش، بالاترین سطح تمیزی را ارائه می دهد.

سیستم آبگرمکن آب یا سایر مایعات را به صورت جداگانه و خارج از فضای پمپ گرم می کند تا گرمای تولید شده به پمپ و اجزای آن آسیبی نرساند و طول عمر آنها را کاهش ندهد. سیستم های گرمایش پمپی دارای دو نسخه برقی و دیزلی هستند که مدل دیزلی مایعات را به درجه بالاتری گرم می کند.

نیزه و بینی

نیزه و گربه همان شلنگ و لوله است. انواع لنس در دو مدل مستقیم و برش ارائه می شود و اگر از موتورهای برقی استفاده می کنید و به خودروی خود متصل هستید لنس کات انتخاب بهتری برای شما خواهد بود.

یک زیلینگ

برای استفاده بهتر و راحت تر از پمپ برتولینی باید از لوله های مخصوص با مقاومت و تحمل فشار بالا استفاده کرد. شیلنگ مربوطه در انواع مدل های معمولی و دو کابلی ارائه می شود که مقاومت بالایی در برابر فشار آب از خود نشان می دهند.

اخرین حرف

مجموعه آب نیرو عرضه کننده انواع پمپ کارواش و همچنین نماینده پمپ های برتولینی ایتالیا در ایران که برای مصارف خانگی، کارگاهی و صنعتی موجود می باشد. در صورت نیاز به این پمپ به سایت آب نیرو مراجعه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.