جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳


آیا شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهند به هر قیمتی فالوورهای خود را افزایش دهند؟ آیا استفاده از ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور درست است؟ به نظر شما راه های افزایش فالوور اینستاگرام چیست و برای افزایش فالوور واقعا چه باید کرد؟ اگر ربات خوب است، بهترین ربات اینستاگرام چیست و برای پیاده سازی autofollow و unfollow چه باید کرد؟

ما در این مقاله به این سوالات و سوالات دیگر پاسخ داده ایم تا بتوانیم گامی در جهت موفقیت شما کارآفرین عزیز برداریم.

نحوه افزایش فالوور در اینستاگرام و اینکه چرا استفاده از ربات های اینستاگرام برای افزایش فالوور مناسب نیست را توضیح می دهیم و به شما در درک مشکلات این فرآیند کمک می کنیم.

البته با روش های جایگزین نیز مواجه خواهید شد. در واقع عملکرد افزایش فالوور ربات اینستاگرام افزایش فعالیت اکانت اینستاگرام شماست که در نهایت منجر به افزایش تعداد بازدید از اکانت و پست های شما می شود. وظایفی که ربات های اینستاگرام می توانند انجام دهند متفاوت است.

ترفندهای اینستاگرام برای افزایش فالوور چیست؟ دانلود اینستاگرام


ربات های اینستاگرام سرویس هایی هستند که می توانید از آنها برای جذب فالوورهای زیادی برای پروفایل اینستاگرام خود استفاده کنید.

در واقع برای جذب فالوور، افزایش لایک و بازدید پست های خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید که یکی از ساده ترین آنها استفاده از ربات اینستاگرام برای افزایش تعداد فالوور است.

ربات اینستاگرام برای افزایش تعداد فالوورها در واقع اکانت های دیگر را فالو کرده و پست های آنها را لایک می کند. این سیستم همچنین به طور خودکار نظرات را در زیر پست های دیگران منتشر می کند تا دسترسی و تعامل با صفحات اینستاگرام را افزایش دهد. اگر چیزی در مورد اینستاگرام آزاردهنده باشد، این است که فالوور دارد و البته مقصر اینستاگرام نیست.

ربات های اینستاگرام محتوای عکس ها یا ویدیوهای منتشر شده در صفحات شما را درک نمی کنند، بنابراین فقط بر اساس هشتگ های زیر پست نظر می دهند.

ربات های اینستاگرام نمی توانند جایگزین تعامل انسانی شوند. به عنوان مثال، سایر کاربران به راحتی متوجه می شوند که نظرات زیر پست شما توسط یک ربات ارسال می شود که بدون شک باعث کاهش تعامل و اعتماد آنها به وب سایت شما می شود.

در واقع در صفحاتی که ماهیت تجاری دارند و از ربات های اینستاگرام برای افزایش فالوور استفاده می کنند، این ربات ها به طور خودکار کارهایی مانند لایک کردن، فالو کردن، گذاشتن کامنت و ... را انجام می دهند. کارهای تبلیغاتی و بازاریابی انجام می دهند و صفحه را بیشتر نمایان می کنند.

وقتی هزاران اکانت اینستاگرام را دنبال می کنید، صفحه فید شما می تواند بسیار تنها باشد. اساسا استفاده از ربات های اینستاگرام باعث می شود تا کاربران همیشه شما را دنبال کنند. سپس تبلیغات تصادفی را در صفحه فید خود خواهید دید.

از ربات های اینستاگرام برای افزایش فالوور و شکستن قوانین اینستاگرام استفاده کنید

سوء استفاده از اینستاگرام دلیل اصلی عدم استفاده از ربات های فالوور است. در واقع، اگر یک ردیاب بدون اجازه به API این سایت دسترسی پیدا کند، حساب شما قوانین زیر را نقض می کند:

شما فقط می توانید به آدرس API پلتفرمی که اینستاگرام مشخص کرده است دسترسی داشته باشید

از هویت و اطلاعات ورود به سیستم (نام کاربری و رمز عبور) محافظت نکنید.

استفاده از API اینستاگرام برای نمایش محتوای کاربر، وارد کردن یا ذخیره محتوا و مدیریت روابط اینستاگرام بدون اجازه قبلی از پلتفرم مجاز نیست.

نظرات شما باید متناسب با هر کاربر باشد. از ارسال محتوای تجاری و اسپم غیرمجاز در اینستاگرام خودداری کنید

یک شرکت نمی تواند بیش از یک اقدام تجاری در اینستاگرام انجام دهد

استفاده از پهنای باند غیرعادی و تأثیر بر پایداری سرورهای Instagram.Com و سایر برنامه هایی که از API اینستاگرام استفاده می کنند مجاز نیست.

محدودیت های اینستاگرام به هیچ وجه ثابت نیست، بلکه بر اساس سن، تعداد فالوورها و فعالیت حساب کاربری تنظیم می شود. به عنوان مثال، یک کاربر معمولی نباید بیش از 150 لایک، 60 نظر و 60 فالو یا آنفالو در یک ساعت داشته باشد.

اگر اینستاگرام تشخیص دهد که فعالیت پروفایل شما غیرعادی است، محدودیت های فعالیت اینستاگرام برای حساب شما اعمال می شود. البته گاهی اوقات حساب کاربری شما به طور کامل و دائمی به حالت تعلیق در می آید. برای دانلود برنامه اندروید کلیک کنید.


روش های جایگزین از ربات های اینستاگرام برای افزایش فالوور استفاده می کنند

استخدام دستیار مجازی یا مدیر شبکه های اجتماعی

مدیریت صفحه شخصی به عنوان یک مدیر حرفه ای

استفاده از تبلیغات صحیح و مناسب

روی کیفیت تمرکز کنید

برای افزایش فالوور، ربات اینستاگرام فالوورهای بیشتری را به پروفایل شما ارسال می کند، اما هیچ یک از آنها فالوور یا فالوور واقعی محتوای شما نیستند. در واقع 50 فالوور واقعی که محتوای شما را دوست دارند بهتر از 500 فالوور جعلی است که هیچ ارتباطی با سایت شما ندارند.

استفاده از ربات اینستاگرام ممکن است ساده ترین راه برای افزایش فالوور باشد، اما بهترین راه نیست. نحوه افزایش فالوور اینستاگرام و در واقع فالوور اینستاگرام را تجربه کنید و حتی اگر به اشتباه تصمیم به داشتن ربات گرفتید، بهترین ربات اینستاگرام را انتخاب کنید و به موضوع مهم توقف فالوینگ خودکار بیشتر توجه کنید.

همانطور که اینستاگرام به یک منطقه درآمدزایی تبدیل شد، از ربات های مختلفی استفاده شد تا افراد بتوانند اعتبار بخرند و هم کاربران اینستاگرام و هم الگوریتم های اینستاگرام را دور بزنند.

اینستاگرام به طور مداوم الگوریتم خود را به روز می کند تا تا حد امکان از فعالیت این ربات ها در اپلیکیشن خود جلوگیری کند و همیشه به کاربران هشدار می دهد که از این ربات ها برای دریافت فالوور، لایک و ارزش های جعلی استفاده نکنند.

هیچ کس دوست ندارد مدت زیادی منتظر بماند تا کسب و کار اینستاگرامی خود به سودآوری و کارایی مورد نظر خود دست یابد. به همین دلیل، برخی از کاربران اینستاگرام و صاحبان مشاغل از روش هایی مانند ربات اینستاگرام یا سایر ابزارهای اتوماسیون اینستاگرام که میانبر محسوب می شوند، استفاده می کنند.

انواع رایج ربات ها در اینستاگرام

ربات به طور خودکار بازدیدکنندگان را دنبال می کند

ربات به طور خودکار مخاطب را آنفالو می کند

روباتی که به طور خودکار روی حساب های دیگر نظر می دهد

ربات ارسال خودکار تصاویر

روباتی برای همدلی خودکار با تصاویر

ربات در دایرکت پیام می فرستد

پاسخ این است که ربات اینستاگرام اساساً برخلاف قوانین اینستاگرام است. در مورد این شبکه اجتماعی گفته می شود که فقط انسان ها باید از اینستاگرام استفاده کنند و بنابراین اینستاگرام مخالف ورود ربات ها به این شبکه اجتماعی است.

واضح است که سرعت و کارایی ربات ها در وظایف محوله شگفت انگیز است. ربات ها 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته در خدمت مشتریان خود هستند. فقط به آنها بگویید که کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

زمانی که سرعت کار بالا باشد قطعا زمان اتمام کار کاهش می یابد. به عنوان مثال، شما می خواهید هر شب یک ساعت وقت بگذارید و برای 30 حساب کامنت بگذارید.

اکنون تصمیم گرفته اید از یک ربات اینستاگرام برای افزودن خودکار نظرات به آن استفاده کنید. ببینید با صرف آن ساعت برای ایجاد محتوای ارزشمند یا مطالعه برای توسعه کسب و کار، چقدر در زمان صرفه جویی می کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.