یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳


وقتی صحبت از تولید محتوای پیشرفته برای تولید محتوا یا گزارش وب سایت می شود، می توان واکنش های متفاوتی را از سوی افراد مختلف و کارشناسان سئو مشاهده کرد. از این رو قصد داریم در خصوص محتوای اسپین یا بازنویسی محتوا توضیحات لازم را ارائه کنیم و قضاوت و تحلیل نهایی را به عهده خود شما بگذاریم.

آیا شما از مواد بسته هستید؟

متن و محتوا را می توان به طرق مختلف تغییر داد. برخی از روش‌هایی که امروزه تقریباً رایج هستند، عبارت‌اند از متحرک کلمات یا عبارات یک متن. محتوای کلمات و جملات کاملاً تغییر می کند و ماهیت این روش این است که تنها هدف، حفظ اسناد نیست. مدارک و کار. این نوع نخ تولید شده توسط مسلسل، نخ نامناسب نامیده می شود. برای هر نوع استفاده ای بسیار بد و خطرناک است.

روش دیگری برای چرخش محتوا وجود دارد که در آن، بدون تغییر عبارت، فقط جملات یا پاراگراف های یک مقاله در همان مقاله جابه جا می شوند. در این روش اگرچه شکل جملات تغییر نمی کند، اما شکل کلی مطالب همچنان ثابت است و به راحتی توسط گوگل قابل پیگیری است.

راه سوم، و در واقع یکی از بهترین راه‌ها برای چرخش محتوا، یافتن سایت‌های مرتبط بر اساس موضوع و کپی کردن چند جمله یا پاراگراف از هر سایت و چسباندن آنها در مقاله جدید است. بنابراین، یک مقاله با چندین پاراگراف از چندین سایت پیوند داده شده دارای نوعی متن چرخ و فلک است که تقریباً کمترین خطر را در ایجاد پیوند با استفاده از روش چرخش محتوا دارد.

اگرچه نکات ریز و درشتی در تکنیک چرخش محتوا وجود دارد که با رعایت آنها می توان متن قابل قبولی ایجاد کرد. در روش سوم البته نام کپی از محتوا نیز به میان می آید. با این حال، در حال حاضر ترجیح می دهیم آن را تجمع محتوا بنامیم. زیرا رونویسی روش دیگری است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

مطالب را بازنویسی کنید

بازنویسی محتوا، مانند چرخش محتوا، می تواند به روش های مختلفی انجام شود.

در روش اول فقط مترادف کلمات مختلف را تغییر می دهیم. این روش معمولا به صورت مکانیکی و با نرم افزارهای مرتبط انجام می شود. اگرچه این روش روش قابل قبولی است، اما دارای نکات املایی است. همانطور که دیدیم، بدون ایجاد این نوع محتوا می توانید نتایج بسیار خوبی در ساخت لینک بگیرید.

محتوای تولید شده با استفاده از ابزار بازنویسی متن Seosel یکی از این نوع محتواها است. البته این ابزار با مفهوم بازنویسی و فراتر از جایگزینی ساده با مترادف کار می کند.

در روش دوم که کاملا انسانی است شبیه ایجاد اسناد مکتوب است. با این تفاوت که چیزهای جدید از ابتدا خلق نمی شوند، بلکه با خواندن یک یا چند داستان، آنچه را که تجربه کرده ایم، در قالب یک داستان جدید می نویسیم. با این تفاوت که جملات، پاراگراف ها، کلمات و عنوان آنها یکی است. بنابراین وقتی یک مقاله بازنویسی شده را می خوانیم، به راحتی می توانیم یک مقاله خوب و تازه را شناسایی کنیم.

آیا محتوای اصلی است یا محتوای مرجع؟

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که کدام نوع چرخش یا بازنویسی را می توان در صفحه اصلی استفاده کرد و از کدام نوع برای ساخت لینک استفاده کرد.

برای سایت اصلی:

شما باید حداقل از روش دوم حذف محتوا استفاده کنید. زیرا بازنویسی محتوا با استفاده از این روش کیفیت بالایی دارد و در صورت تولید توسط یک تولید کننده محتوای حرفه ای به راحتی می تواند رضایت کاربران وب سایت را جلب کند.

گزارش های کتبی از وب سایت های مورد اعتماد:

در چنین مواقعی باید از روش دوم بازنویسی متن استفاده کرد. هیچ سایت معتبری با انتشار مطالب بی کیفیت در سایت خود موافقت نمی کند.

برای پیامک در وبلاگ های PBN:

قبلاً در مقاله گزارش تبلیغات طبیعی توضیح داده ایم که گزارش طبیعی چیست. همچنین هدف اصلی از انتشار گزارش های مختلف مانند گزارش وبلاگ و غیره را برای شما توضیح داده ایم. همه ما می دانیم که هدف اصلی از انتشار یک گزارش، به خصوص در وبلاگ، کسب رتبه بالا در گوگل است نه کاربر. البته اگر هم به کاربر و هم به گوگل به طور همزمان توجه کنیم، روشی را با کمترین ریسک و بیشترین کارایی انتخاب کرده ایم.

بنابراین برای تولید محتوای متنی گزارشات وبلاگ PBN بهترین روش استفاده از روش دوم برای بازنویسی مطالب است. اولویت بعدی استفاده از تکنیک اسپین با روش سوم و اولویت بعدی استفاده از تکنیک بازنویسی با روش اول است.

آماده کردن اسپینر محتوا

اگر می‌خواهید متن چرخشی را در زمینه‌های مرتبط دریافت کنید یا مسئولیت نوشتن محتوای بازنویسی شده را به تیم Seacell محول کنید، یک تیکت از طریق بخش کاربری ارسال کنید.

همچنین برای سفارش رپورتاژ آگهی معتبر می توانید به صفحه خرید رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.

استفاده از اجسام متحرک

به دلیل هزینه بالای تولید محتوای با کیفیت، چرخش محتوا اغلب در فرآیندهای لینک سازی و سفارش خرید بک لینک SEOSEL استفاده می شود. اگر محتوای اسپین بازنویسی شود، می توان از آن به عنوان محتوای اصلی در سایت های مختلف استفاده کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.