یکشنبه ۱۸ شهریور ۰۳


خرید در ترکیه در سال های اخیر به دلیل کیفیت و قیمت مناسب محصولات برای بسیاری از افراد جذاب شده است. با این حال، این فرآیند می تواند برای برخی افراد گیج کننده باشد. این مشکل بیشتر برای کسانی که قصد واردات کالا از ترکیه را به مقدار زیاد دارند پیش می آید.

در این صفحه قصد داریم شما را در مسیرهای مختلف راهنمایی کنیم تا بتوانید از خرید مطمئن و مطمئن تری در ترکیه لذت ببرید.

نحوه خرید از ترکیه، شناسایی بهترین سایت های خرید از ترکیه، روش های ارسال از ترکیه به ایران و ....

تمامی راه های خرید به صورت تکی و  خرید عمده از ترکیه

اگر از ترکیه سفارش خرید دارید، می توانید از دو روش برای این کار استفاده کنید. روش اول رفتن به ترکیه و خرید حضوری است. روش دوم خرید اینترنتی است که آسانتر و بسیار ارزانتر است.

روش خرید شخصی معمولا برای کسانی در نظر گرفته می شود که می خواهند به ترکیه سفر کنند و می خواهند از حراجی های ترکیه خرید کنند. از این طریق می توانید به مغازه ها و بازارهای محلی رفته و محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید.

همچنین می‌توانید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معروف مانند Migros، Carrefour و Bima دیدن کنید. به این ترتیب می توانید قبل از خرید محصولات را بررسی کرده و از کیفیت مطلوب آن اطمینان حاصل کنید.

علاوه بر این، برای خرید عمده می توانید با فروشنده رو در رو صحبت کنید و ماهیت کسب و کار خود را توضیح دهید و محصولات را قبل از بسته بندی و ارسال به ایران ببینید.

در روش خرید اینترنتی می توانید از طریق وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی خرید کنید. این روش خرید برای کسانی مناسب است که به ترکیه سفر نمی کنند و می خواهند محصولاتی را به راحتی و با قیمت مناسب خریداری کنند. به این ترتیب می توانید از تخفیف ها و پیشنهادات ویژه فروشگاه های اینترنتی استفاده کنید و محصولات را به صورت آنلاین خریداری کنید.

همچنین می توانید از بهترین سایت های خرید ترکیه برای سفارش آنلاین محصولات خود استفاده کنید. به این ترتیب ابتدا باید یک نقطه تجاری مناسب با امکان ارسال از ترکیه به ایران را انتخاب کنید.

هر دو گزینه به شما این امکان را می دهند که خرید خود را به صورت تکی یا عمده انجام دهید که در ادامه توضیح خواهیم داد. به یاد داشته باشید که شرکت بازرگانی AirDelivery هر دو روش را برای شما انجام می دهد.

در صورت داشتن سفارش خرید از ترکیه چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

اول از همه، بیایید آنچه را که باید در هنگام سفارش از ترکیه در نظر بگیرید را مرور کنیم:

تعیین مقصد: اولین قدم در خرید از ترکیه، تعیین مقصد است. آیا می خواهید آنلاین خرید کنید یا برای خرید به ترکیه سفر می کنید؟

پیدا کردن یک فروشنده مطمئن: قبل از خرید عمده، باید یک فروشنده مطمئن پیدا کنید. برای این کار می توانید از شرکت IRdelivery کمک بگیرید یا از فروشگاه اینترنتی معتبر استفاده کنید.

قیمت گذاری: یکی از مزیت های خرید در ترکیه قیمت مناسب محصولات است. با این حال، قبل از خرید، باید قیمت را بررسی و ارزیابی کنید تا بدون تردید خرید خود را انجام دهید.

بررسی کیفیت محصولات: هنگام خرید باید به کیفیت محصولات توجه کرد. برای این کار می توانید از نظرات دیگران و مشتریان قبلی استفاده کنید و به بررسی های انجام شده توسط مراجع مستقل توجه کنید.

رعایت قوانین و مقررات: مانند هر کشور دیگری، در ترکیه نیز باید از قوانین و مقررات دولت و مقامات محلی تبعیت کنید. به همین دلیل باید از خرید محصولات غیرقانونی خودداری کنید و در صورت نیاز به کمک از مترجم یا شخصی که زبان ترکی را به خوبی می داند استفاده کنید.

روش های پرداخت: در ترکیه می توانید از روش های مختلف پرداخت مانند نقدی، کارت بانکی و یا آنلاین استفاده کنید. باید به نحوه پرداخت دقت کنید زیرا ممکن است در آینده به دلیل شرایط فعلی و مشکلات نقل و انتقال پول با مشکل مواجه شوید.

اگر مستقیماً خرید می‌کنید، مطمئن شوید که محصول مورد نظر به‌خوبی بسته‌بندی شده و آسیب ندیده است. همچنین هنگام خرید آنلاین باید مطمئن شوید که وب سایتی که از آن خرید می کنید از نظر امنیت و حریم خصوصی قابل اعتماد است.

نکات مهم در مورد خرید مستقیم از سایت های ترکیه

اگر قصد خرید آنلاین از ترکیه را دارید، ابتدا باید یک سایت خرید مناسب ترکیه پیدا کنید.

در ادامه نحوه خرید از سایت های ترکیه را به طور کامل به شما معرفی می کنیم و بهترین سایت های خرید از ترکیه را به شما معرفی می کنیم. ما به شما خواهیم گفت که برای خرید ارزان در ترکیه هر کالا را از کجا بخرید

البته قبل از هر چیز باید توجه داشته باشید که خرید مستقیم از سایت های ترکیه مستلزم رعایت نکاتی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

اصالت و قابل اعتماد بودن سایت: بررسی اصالت و امتیاز سایت با بررسی نظرات و بازخوردهای کاربران قبلی و بررسی مجوزها و مدارک مربوط به سایت از مهمترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود. هنگام انتخاب سایت خرید از ترکیه حساب کنید.

قیمت محصول: مقایسه قیمت محصولات با سایر سایت ها و بازارهای واقعی می تواند به شما در انتخاب بهترین سایت خرید در ترکیه کمک کند.

هزینه حمل و نقل: بررسی هزینه های ارسال محصولات و نحوه ارسال آنها نیز یکی از نکات مهمی است که در خرید آنلاین از ترکیه باید به آن توجه کرد.

زمان تحویل: زمان ارسال کالا به ایران نیز از مواردی است که نیاز به توجه دارد. بررسی زمان تحویل و توانایی وب سایت برای تحویل به موقع محصولات مواردی است که هنگام خرید آنلاین باید در نظر داشته باشید.
برای خرید از ترکیه از موسسه مهاجرتی در تهران کمک بگیرید.
با رعایت این نکات و بررسی دقیق قبل از خرید، می توانید بهترین وب سایت را برای خرید از ترکیه انتخاب کنید و تجربه خرید آنلاین خوبی داشته باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.