شنبه ۲۸ مهر ۰۳


با سلام خدمت شما بازدیدکنندگان محترم وب سایت نمایندگی ایران رادیاتور در پردیس، در این مقاله می خواهیم در مورد محصول پکیج، پکیج چیست و نحوه استفاده از آن صحبت کنیم و از مزایای آن به شما بگوییم.

مواد بسته بندی چیست؟

پکیج هیتر یکی از تجهیزات گرمایشی است که به جای آبگرمکن و بخاری و موتورخانه قدیمی آماده عرضه به بازار است، شرکت ایران رادیاتور یکی از تولیدکنندگان این پکیج بخاری می باشد.

از این دستگاه می توان برای گرم کردن رادیاتور و فن کویل در منازل استفاده کرد. همچنین برای گرم کردن رادیاتورهای مورد استفاده در محل کار و ادارات که از طریق لوله هایی که آب گرم به آن وصل است استفاده می شود.

نوع بسته بندی:

دو نوع واحد بسته بندی وجود دارد: تعمیرات پکیج کرج

1- دستگاه کیت ارت

2- دستگاه پکیج دیواری

ابزار Earth Pack:

تجهیزات زمینی دارای مخزن بزرگ بوده و یکی از روش های گرمایشی است که برای گرمایش منازل و ساختمان ها و گرمایش آب خانگی استفاده می شود و بهداشتی می باشد.

دستگاه های بسته بندی زمینی مدل های مختلفی دارند و از بین مدل های آنها به دستگاه های بسته بندی زمینی گازی، دستگاه بسته بندی برقی، دستگاه بسته بندی گازوئیلی و دستگاه های بسته بندی دوگانه سوز و سهگانه تقسیم می شوند.
برای تعمیر پکیج به نمایندگی ایران رادیاتور مراجعه نمایید.

ویژگی های دستگاه پرتو زمین

از جمله مزایای این دستگاه می توان به تنوع انواع سوخت اشاره کرد و دارای مزیت های فراوان و راندمان حرارتی بالا می باشد.

دستگاه پکیج دیواری.

دستگاه بسته بندی محافظ یکی دیگر از انواع بسته بندی است که محصول شرکت ایران رادیاتور می باشد و شما می توانید این محصول را در انواع مختلف از نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس خریداری نمایید.

دستگاه پکیج دیواری رایج ترین و بهترین دستگاه برای گرمایش رادیاتور یا رادیاتور در منازل و ادارات می باشد که این نوع پکیج در تمام دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

مقاله مرتبط: خرید پکیج ایرانی رادیاتور در پردیس

بسته بندی دیواری انواع مختلفی دارد که فقط یک نوع فن دار طبق استاندارد معتبر است که علاوه بر گرمایش منازل، مشاغل و ادارات آب گرم را با بخاری یا شوفاژ تامین می کند که بهداشتی است. به طوری که بلافاصله در دسترس مصرف کنندگان کف قرار گیرد.

مواد بسته بندی دیواری به دلیل کمبود فضا در منزل و محل کار و کیفیت این محصول طرفداران زیادی دارد.

مزیت دستگاه پکیج دیواری

دستگاه بسته دیواری دارای مزایای متعددی است که در زیر به چند نمونه از آنها اشاره خواهیم کرد:

1- وجود این دستگاه باعث می شود هر واحد مسکونی مختص به خود را داشته باشد.

2-هر اقامتگاه می تواند از این دستگاه به صورت جداگانه از نظر آب گرم و گرمایش محیط منزل استفاده کند.

3- با این دستگاه مانند قدیم نیازی به محفظه موتور مرکزی نیست.

4- حتی با پکیج دیواری نیازی به پرداخت هزینه و نگهداری ماهانه نیست.

5- نصب، راه اندازی، سرویس و نگهداری سریع و آسان است.

در کنار سایر مزایا مانند عدم اشغال فضا، تنظیم دما به میزان دلخواه، هر زمان که نیاز به آب گرم باشد، با باز شدن شیر آب، دستگاه به صورت خودکار روشن می شود و همچنین دستگاه پکیج نصب شده به صورت دیواری طراحی شده است. به گونه ای که هیچ خطری برای کاربر نداشته باشد و از امنیت بیشتری برخوردار باشد. در اینجا تنها به چند مزیت دستگاه اشاره کرده ایم که یکی از اصلی ترین مزیت های نمایندگی ایران رادیاتور در پردیس می باشد.

شما باید به سایت نمایندگی ایران رادیاتور در پردیس مراجعه کنید و انواع محصولات بسته بندی را پیدا کنید و به آنها بگویید که می توانید به نمایندگی ایران رادیاتور مراجعه کرده و آنها را خریداری کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.