دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۴
آرم به معنای واقعی کلمه به معنای نماد گرافیکی است. آرم نمادی است که نمایانگر شرکت ، محصولات ، وب سایت ها ، خدمات شما است. این آرم می تواند توجه دیگران را به خود جلب کند. آرم پایه برند آن است. اگر مراقب باشید ، روزانه بسیاری از آرم ها را مشاهده خواهید کرد! تا انتها با فریلنس پروژه همراه باشید.

در ساده ترین حالت ، آرم نمادی از کلمات ، تصاویر و رنگ ها است. پل رند ، پدر طراحی گرافیک ، گفت: "آرم یک پرچم ، یک شرکت ، نه تنها یک سیگنال ، بلکه تجسم سازمان است.

چرا طراحی لوگو حرفه ای مهم است؟
به نظر شما آرم دارای تجارت و تجارت شما است؟ به آن نگاه کن:

دیدگاه اول: هرگز نمی توان اولین ایده خود را در مورد چیزی تجربه کرد. بنابراین ، اولین دیدگاهی که برای مشتریان مهم است و توجه آنها را به خود جلب می کند ، آرم آنهاست.
مخالفان: دریایی از تبلیغات و آرم ها وجود دارد ، قطعاً در تجارت شما رقبای زیادی دارد تا نتوانید در این دریا غرق شوید و از این رقابت خارج نشوید.
شناسایی: آرم شخصیت کار شماست و به دیگران کمک می کند تا تجارت شما را بهتر بشناسند و به یاد بیاورند. شما نمی توانید مارک را به خاطر بسپارید ، اما رنگ تصویر و ساختار آن به خوبی آن را به یاد می آورد.
توجه داشته باشید برای طراحی یک آرم ، می توانید از افرادی که در این زمینه تجربه کرده اند ، کمک بگیرید. اما استخدام طراح همیشه گزینه ای نیست. شاید با بودجه محدود کار کنید و توانایی پرداخت آن را ندارد. یک اصل طراحی وجود دارد که می توانید آرم خود را توسعه دهید.

چگونه یک آرم طراحی کنیم؟
سبک طراحی خود را انتخاب کنید:
کلاسیک: سبک کلاسیک به طراحی خود قدرت ماندگار تری می بخشد. سبک کلاسیک و ساده تعیین می کند که شما قابل اعتماد هستید.
مدرن و مینیمالیستی: این سبک از بسیاری از فضاهای سفید و خطوط ساده استفاده می کند. این طرح به مشتریان شما می گوید که شما شناخته شده اید.
سرگرمی: این سبک برای محصولات جوان استفاده می شود. رنگارنگ و اغلب با تصاویر دوستانه تر استفاده می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.