۲۰:۰۸
شنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۴
شنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۴
آرم به معنای واقعی کلمه به معنای نماد گرافیکی است. آرم نمادی است که نمایانگر شرکت ، محصولات ، وب سایت ها ، خدمات شما است. این آرم می تواند توجه دیگران را به خود جلب کند. آرم پایه برند آن است. اگر مراقب باشید ، روزانه بسیاری از آرم ها را مشاهده خواهید کرد! تا انتها با فریلنس پروژه همراه باشید.
در ساده ترین حالت ، آرم نمادی از کلمات ، تصاویر و رنگ ها است. پل رند ، پدر طراحی گرافیک ، گفت: "آرم یک پرچم ، یک شرکت ، نه تنها یک سیگنال ، بلکه تجسم سازمان است.
چرا طراحی لوگو حرفه ای مهم است؟
به نظر شما آرم دارای تجارت و تجارت شما است؟ به آن نگاه کن:
دیدگاه اول: هرگز نمی توان اولین ایده خود را در مورد چیزی تجربه کرد. بنابراین ، اولین دیدگاهی که برای مشتریان مهم است و توجه آنها را به خود جلب می کند ، آرم آنهاست.
مخالفان: دریایی از تبلیغات و آرم ها وجود دارد ، قطعاً در تجارت شما رقبای زیادی دارد تا نتوانید در این دریا غرق شوید و از این رقابت خارج نشوید.
شناسایی: آرم شخصیت کار شماست و به دیگران کمک می کند تا تجارت شما را بهتر بشناسند و به یاد بیاورند. شما نمی توانید مارک را به خاطر بسپارید ، اما رنگ تصویر و ساختار آن به خوبی آن را به یاد می آورد.
توجه داشته باشید برای طراحی یک آرم ، می توانید از افرادی که در این زمینه تجربه کرده اند ، کمک بگیرید. اما استخدام طراح همیشه گزینه ای نیست. شاید با بودجه محدود کار کنید و توانایی پرداخت آن را ندارد. یک اصل طراحی وجود دارد که می توانید آرم خود را توسعه دهید.
چگونه یک آرم طراحی کنیم؟
سبک طراحی خود را انتخاب کنید:
کلاسیک: سبک کلاسیک به طراحی خود قدرت ماندگار تری می بخشد. سبک کلاسیک و ساده تعیین می کند که شما قابل اعتماد هستید.
مدرن و مینیمالیستی: این سبک از بسیاری از فضاهای سفید و خطوط ساده استفاده می کند. این طرح به مشتریان شما می گوید که شما شناخته شده اید.
سرگرمی: این سبک برای محصولات جوان استفاده می شود. رنگارنگ و اغلب با تصاویر دوستانه تر استفاده می شود.
در ساده ترین حالت ، آرم نمادی از کلمات ، تصاویر و رنگ ها است. پل رند ، پدر طراحی گرافیک ، گفت: "آرم یک پرچم ، یک شرکت ، نه تنها یک سیگنال ، بلکه تجسم سازمان است.
چرا طراحی لوگو حرفه ای مهم است؟
به نظر شما آرم دارای تجارت و تجارت شما است؟ به آن نگاه کن:
دیدگاه اول: هرگز نمی توان اولین ایده خود را در مورد چیزی تجربه کرد. بنابراین ، اولین دیدگاهی که برای مشتریان مهم است و توجه آنها را به خود جلب می کند ، آرم آنهاست.
مخالفان: دریایی از تبلیغات و آرم ها وجود دارد ، قطعاً در تجارت شما رقبای زیادی دارد تا نتوانید در این دریا غرق شوید و از این رقابت خارج نشوید.
شناسایی: آرم شخصیت کار شماست و به دیگران کمک می کند تا تجارت شما را بهتر بشناسند و به یاد بیاورند. شما نمی توانید مارک را به خاطر بسپارید ، اما رنگ تصویر و ساختار آن به خوبی آن را به یاد می آورد.
توجه داشته باشید برای طراحی یک آرم ، می توانید از افرادی که در این زمینه تجربه کرده اند ، کمک بگیرید. اما استخدام طراح همیشه گزینه ای نیست. شاید با بودجه محدود کار کنید و توانایی پرداخت آن را ندارد. یک اصل طراحی وجود دارد که می توانید آرم خود را توسعه دهید.
چگونه یک آرم طراحی کنیم؟
سبک طراحی خود را انتخاب کنید:
کلاسیک: سبک کلاسیک به طراحی خود قدرت ماندگار تری می بخشد. سبک کلاسیک و ساده تعیین می کند که شما قابل اعتماد هستید.
مدرن و مینیمالیستی: این سبک از بسیاری از فضاهای سفید و خطوط ساده استفاده می کند. این طرح به مشتریان شما می گوید که شما شناخته شده اید.
سرگرمی: این سبک برای محصولات جوان استفاده می شود. رنگارنگ و اغلب با تصاویر دوستانه تر استفاده می شود.
- ۱۲ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر