یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

دبي كه به عروس خاورميانه معروف است، يكي از شهرهاي امارات متحده عربي است كه در 50 سال گذشته دستخوش تغييرات اساسي شده است. با اين تغييرات، دبي مي خواهد سالانه پذيراي ميليون ها گردشگر از سراسر جهان باشد. به دبي برويد تا معماري منحصر به فردي را كه در هيچ كجاي دنيا يافت نمي شود، از جمله برج خليفه، سواحل زيبا و بيابان هاي بكر ببينيد. اما قبل از رفتن به دبي مواردي وجود دارد كه بايد به آنها توجه داشته باشيد، در زير موارد مهمي را كه بايد به آنها توجه كنيد به طور كامل توضيح مي دهيم.

آب و هوا در دبي در فصول مختلف سال

در نظر گرفتن فاكتور آب و هوا قبل از سفر به دبي يكي از مهم ترين مواردي است كه قبل از سفر به دبي بايد به آن توجه كنيد. اين شهر در زير خط استوا قرار دارد و ميزان بارندگي سالانه آن بسيار كم است. در نتيجه هواي اين شهر معمولا آفتابي و خشك است كه براي ساكنان مناطق سردسير و كوهستاني كه رطوبت زياد باعث تعريق مداوم مي شود آزاردهنده است. بنابراين در بهار و تابستان هوا بسيار گرم و آزاردهنده است و ميانگين دماي هوا در اين شهر حدود 48 درجه سانتيگراد است.

بهترين زمان براي سفر به دبي از نوامبر تا فوريه يعني از نوامبر تا پايان فوريه است. در اين ماه ها دماي هوا بين 20 تا 27 درجه متغير است و همچنين مي توانيد در سواحل آبي زيباي دبي شنا كنيد و از كوير اطراف لذت ببريد.


پرواز از تهران به دبي چند ساعت طول مي كشد؟

نكته مهم ديگر قبل از سفر به دبي توجه به مدت زمان پرواز است. پرواز مستقيم تهران به دبي 2 ساعت و 20 دقيقه طول مي كشد.


بهترين هتل هاي دبي كجا هستند؟

هتل هاي زيادي در دبي وجود دارد. يكي از مهم ترين كارهايي كه بايد قبل از سفر به دبي انجام دهيد، رزرو سوئيت در يكي از اين هتل هاست. اين شهر مدرن تعدادي از بهترين هتل هاي جهان را براي پذيرايي از مسافران دارد. در ادامه تعدادي از اين هتل هاي مجلل اين شهر را معرفي مي كنيم.


هتل جميرا امارات تاورز

هتل جميرا يكي از 5 هتل دبي است. اين هتل داراي 400 اتاق و ماهواره، صرافي، سالن بدنسازي، رستوران ويژه با سرو غذاهاي بين المللي مي باشد. همچنين اين هتل به مراكز خريد، مركز شهر دبي و ... نزديك است. سرويس رفت و برگشت رايگان وجود دارد.

آدرس: امارات، جاده شيخ زايد، برج هاي امارات



هتل رافلز

هتل لاكچري رافلز يك هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مركز خريد وافي دبي در نزديكي اين هتل قرار دارد و تا فرودگاه بين المللي دبي 15 دقيقه فاصله دارد. هتل رافلز داراي امكاناتي مانند: سونا، جكوزي، استخر روباز، منوي ويژه، خدمات نگهداري از كودكان، سرويس VIP مي باشد.

Heimilisfangas: دوباجوس، بر دبي، مركز خريد وافي، جاده شيخ رشيد



اي هتل دبي

هتل تاج يكي از گران ترين هتل هاي 5 ستاره دبي است كه در قلب شهر ديره واقع شده است. اين هتل داراي 296 اتاق است كه هر كدام چشم انداز زيبايي از شهر دارند. هتل تاج داراي رستوران هاي متنوعي است كه انواع غذاهاي هندي، انگليسي، بين المللي، آسيايي و عربي را سرو مي كنند.

آدرس: دبي، مركز شهر برج خليفه



هتل برج العرب جميرا

نماي برج العرب جميرا مناظري خيره كننده از خليج فارس را ارائه مي دهد. اين هتل 7 ستاره داراي 202 اتاق در 27 طبقه است و از امكانات آن مي توان به 9 رستوران مختلف با انواع غذاهاي بين المللي اشاره كرد.

آدرس: خيابان جميرا، دبي، امارات متحده عربي



هتل پارك حيات دبي

هتل پارك حيات يكي از هتل هاي مدرن 5 ستاره دبي است كه از 225 اتاق تشكيل شده است و در 2 كيلومتري فرودگاه بين المللي دبي، 15 دقيقه رانندگي از دبي مال و برج خليفه و 30 دقيقه با ساحل دبي قرار دارد. . علاوه بر اين، امكانات اين هتل باعث مي شود كه خاطرات خوبي از سفر به دبي داشته باشيد.

آدرس: دبي مارينا، قايق راني و باشگاه گلف.



هتل مينا سالم

هتل مينا السلام يكي از هتل هاي 5 ستاره دبي مي باشد. اين هتل داراي 292 اتاق با منظره دريا و خليج مي باشد. منظره دريا و آب در مجاورت صحراي شهر دبي تضادي شگفت انگيز و منحصر به فرد ايجاد كرده است و هتل مينا السلام اتاق هاي ويژه معلولان و سالمندان دارد.

آدرس: جاده جميرا، دبي، امارات متحده عربي



اخرين حرف

در اين مقاله سعي كرده ايم قبل از اينكه سفر به دبي به يك سفر خاطره انگيز تبديل شود، راهنماي كامل و دقيقي به شما ارائه دهيم. اگر در حين اقامت در دبي به ماشين نياز داريد مي توانيد از خدمات اجاره خودرو معروف و محبوب سعادت رنت استفاده كنيد. به ياد داشته باشيد كه استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبي باعث صرفه جويي در هزينه و زمان شما مي شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.