سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳


یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی و بهداشتی کرم پودر است. فونداسیون می تواند پوست شما را بی عیب و نقص نشان دهد. اما استفاده نادرست از آن می تواند نتیجه معکوس داشته باشد، بنابراین سعی کنید با رعایت اصول استفاده از این محصول از این اشتباهات جلوگیری کنید. کرم پودرهای ماندگار که با نام کرم پودر آرایش به بازار عرضه می شوند، لایه ای ضخیم و سنگین بر روی پوست صورت شما ایجاد می کنند، بنابراین می توانند برای مدت کوتاهی، اما در دراز مدت، عیوب صورت شما را بپوشانند. این می تواند باعث ایجاد لکه در صورت شود. کرم پودرها در صورت استفاده مداوم و نادرست می توانند ظاهر اصلی پوست شما را از بین ببرند و رنگ پوست شما را کدر کنند. این روغن ها می توانند باعث ایجاد لکه های تیره روی پوست شما شوند.

مواد لازم برای خامه ترش

به طور کلی کرم پودرها به سه دسته کلی تقسیم می شوند: کرم پودر محلول در آب، کرم پودر بر پایه روغن، کرم پودر بر پایه سیلیکون. هر کدام از این کرم پودرها برای انواع پوست و حتی شرایط آب و هوایی که افراد در آن زندگی می کنند مناسب است. ترکیبات آن حاوی اجزای زیادی است: مواد نگهدارنده که از ورود باکتری ها جلوگیری می کند، سیلیکون های مختلف که صورت را نرم می کند و کرم پودر را نرم می کند، سرامیدهای مختلفی که باعث نرم شدن و جلوگیری از ایجاد خطوط می شود. صورت و غیره

انواع کرم پودر

یک گوشی شناور

محبوب ترین نوع کرم پودر است. زیرا استفاده از آن آسان است و از پوست محافظت می کند. این کرم معمولا برای پوست های معمولی تا خشک مناسب است، کسانی که پوست چرب دارند باید از نسخه روغن رایگان استفاده کنند. کرم مایع را به صورت بمالید و با پد یا انگشت روی صورت بمالید.

کرم رنگ

این کرم ها به خصوص برای پوست های خشک بسیار مرطوب کننده و غنی هستند و به دلیل ساختار سنگینی که دارند باید مطمئن شوید که به خوبی جذب پوست می شود.

پنکیک

این کرم پوشانندگی بالایی دارد، معمولاً به صورت پودر فشرده می شود و به دو صورت روغنی (سوپرا) و خشک (آکوا) موجود است و با اسفنجی که معمولاً نگه داشته می شود استفاده می شود. که

یک چوب مداد

این کرم پودر بافت سنگینی دارد و برای پوشاندن لک و قرمزی پوست بسیار مناسب است. مقداری از آن را در جای خود قرار می دهیم و با یک اسفنج پاک می کنیم.

کانسیلر

کانسیلر مانند کرم پودر در مدل های ساده و کرم موجود می باشد. اما از آنجایی که کرم پودری که به پوست می زنیم سنگین است و برای پوست دور چشم مناسب نیست، بهتر است از کانسیلر استفاده کنیم.

عوارض کرم آرایش

بثورات پوستی

یکی از عوارض استفاده از کرم پودر که افراد دارای پوست چرب را درگیر می کند، آکنه است. کسانی که صورت چرب دارند و از فونداسیون اشتباه یا حتی مصنوعی استفاده می کنند، منافذ پوست را ایجاد می کنند، دارای رنگدانه ها و مواد شیمیایی دیگر هستند. بسته شدن منافذ پوست منجر به آکنه می شود.

پوست چروکیده

چروک شدن پوست یکی دیگر از عوارض استفاده طولانی مدت از کرم پودر است. در واقع بهترین حالت استفاده از کرم پودر به صورت موقت و برای مدت کوتاه است. هر چه مدت زمان ماندگاری محصول بیشتر باشد، وزن محصول بیشتر می شود. اگر این مواد سنگین برای مدت طولانی روی پوست باقی بمانند از تنفس طبیعی پوست جلوگیری می کند. پوستی که نمی تواند در طول روز به خوبی نفس بکشد در دراز مدت از کمبود اکسیژن رنج می برد. به دلیل کمبود اکسیژن در پوست، کلاژن از بین رفته و تولید مختل می شود. همه این عوامل با هم کار می کنند تا روند بازسازی طبیعی پوست را دشوار کنند. نقص در عملکرد بازسازی و ترمیم پوست باعث ایجاد چین و چروک در پوست می شود.

آسیب پوست

استفاده مداوم از این محصول ممکن است در دراز مدت باعث ایجاد لکه های پوستی مختلف شود. در واقع یکی از عوارض استفاده از کرم پودرها تغییر رنگ پوست شما به مرور زمان است. این مشکل زمینه ایجاد انواع جوش های پوستی را فراهم می کند.

پوست خشک

این پدیده ناخوشایند می تواند یکی از عوارض استفاده از کرم پودرها نیز باشد، به این معنی که افرادی که به طور طبیعی پوست خشک و حساس دارند، می توانند با استفاده از کرم پودرهای نامناسب مشکل خود را افزایش دهند.

تشدید آکنه با کرم پودر

یکی از عوارض رایج استفاده از کرم پودر جوش های صورت است. اکثر کرم پودرها پایه سنگینی دارند که منافذ پوست را مسدود کرده و آکنه و جوش را تشدید می کند.


ادامه مطلب: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-24-ساعته/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.