سه شنبه ۲۷ شهریور ۰۳

براي اين كار دكمه run time را از حالت off خارج كنيد . اگر آن شركت اكثر استانداردهاي بين المللي را در توليدات خودش را رعايت كند شما ميتوانيد براي خريد محصولات به آن مراجعه كنيد. استفاده از دستگاههاي شوينده فشارقوي، روشي بسيار گسترده براي از بين بردن آلودگي از سطوح مختلف است. قابليت پمپ هاي كارواش باعث شده است تا در صنايع مختلف از جمله صنايع نفت، گاز، پتروشيمي، سراميك، لوله سازي و … پمپ كارواش يا واترجت كه به آن پمپ پيستوني هم گفته مي شود، در برندهاي مختلف از جمله پمپاك، ميشلن، اينترپمپ، آنووي ريوربري و برتوليني و … مصرف كنندگان حرفه اي، پمپ كارواش با فشار آب بالا مي خرند تا كار بيشتري در طول روز انجام دهد. مصرف كنندگان حرفه اي از شلنگ هاي دولا سيم با قطر 3/8 اينچي استفاده مي كنند و مخصوص فشار آب بالا هستند. از اين رو به هنگام انجام عمليات مربوط به نظافت و شست و شو، پمپ دستگاه به كمك موتور كه در داخل آن تعبيه شده سرعت آب وارده را به طرز فزاينده اي بالا مي برد.

اين دستگاه بدون نمايشگر بوده و امكان تنظيم ساعت دقيق روي آن وجود ندارد. هر چقدر اندازه ي يك موتور بزرگتر باشد، قدرت آن بيشتر است. براي اطلاعات بيشتر ميتوانيد با كارشناسان ما تماس حاصل نماييد. يكي از نازل هايي كه براي سطوح سخت خيلي استفاده مي شود نازل توربوي روتاري (دوار) است. كارواش از نظر اندازه و كاركرد به چند دسته تقيسم مي شود، دسته ي اول كارواش خانگي مي باشد: كارواش خانگي همان گونه كه از اسم اين كارواش ها مشخص است براي مصارف خانگي استفاده مي شود و از نظر اندازه و قيمت در سطح مناسبي قرار دارد، اين كارواش ها با توجه به قيمت و كاربرد بالا در هر خانه ي جايگاهي ويژه ي به خود اختصاص خواهد داد، دسته ي دوم از كارواش ها كارواش خودرويي مي باشد، اين كارواش ها با توجه به اينكه فشار بالاتري را به خود اختصاص داده مي تواند در شست و شوي خودرو و ماشين آلات صنعتي مورد استفاده قرار گيرد، البته بايد توجه داشت كه اين كارواش ها در دو نوع الكتريكي و بنزيني قابل ارائه مي باشد و با توجه به اين در برخي مناطق دسترسي به برق شهري يا برق مورد نياز از طريق ژنراتور سخت مي باشد، توصيه مي گردد كه از كارواش خودرويي با سوخت فسيلي استفاده گردد. 

از اين حيث ، شركت آتور صنعت توانسته است با تقويت بخش كارگاهي و توليدي خود گامي بلند در جهت ارائه خدمات و تعميرات انواع پمپ بردارد و بسياري از تجهيزات صنعتي اعم از تخصصي و معمولي را به چرخه بازگرداند. موتور برقي: پمپ كارواش برقي براي تامين قدرت برق خود به موتور نياز دارد. تامين قطعات اصلي ، تجهيزات كافي و همچنين تعمير كار ماهر لازمه تعمير هر پمپي مي باشد كه هم راستايي اين موارد مي تواند پمپ پيستوني اينتر پمپ را براي مدتي طولاني به چرخه بازگرداند. پمپ آب فشار قوي كارواش برتوليني؛ وظيفه تامين فشار در سيستم مه پاش و كارواش را به عهده دارند. از مواردي كه پمپ هاي كارواش در آن كاربرد دارند مي توان به چربي برداري، رنگ بري، رسوب زدايي، شستشوي دستگاهها و تاسيسات صنعتي و بسياري موارد ديگر اشاره كرد. نازل قطعه اي كوچك است كه در انتهاي لنس قرار مي گيرد و محل خروج آب فشار قوي مي باشد. بديهي است كه فشار و شدت پاشش آب از نازل قرمز رنگ با زاويه صفر درجه، بسيار بيشتر از رده هاي بعدي و با زاويه بيشتر است. در بيشتر پمپ كارواش هاي برقي شلنگ پلاستيكي داخل جعبه و در پمپ كارواش هاي گازسوز بيرون جعبه به مشتري عرضه مي شود.

در ايران اكثر كارواش ها به صورت سنتي احداث مي شود به اين صورت كه نيروي انساني به وسيله پمپ كارواش به شست و شوي خودرو مي پردازد. اگر قصد راه اندازي كارواش سنتي را داريد بهتر است جهت مشاوره رايگان و همچنين اطلاع از قيمت تجهيزات كارواش سنتي با ما در تماس باشيد. به گونه اي كه مي توان در اكثر خيابان هاي شهرهاي بزرگ يك كارواش مشاهده كرد. پمپ هاي صنعتي نسبت به ساير پمپ ها كه در كارواش ها مورد استفاده قرار مي گيرد براي بالا بردن فشار آب مناسب تر هستند و به آساني مي توانند كثيفي هاي روي بدنه خودروي شما را از بين ببرند. احتمالاً شما هم ميدانيد كه در بسياري از كارواش ها براي شستشوي خودروها از پمپ كارواش صنعتي استفاده مي شود. PSI فشاري كه موتور وارد مي كند را نشان مي دهد. اگر بخواهيد مي توانيد شلنگ پلي اورتان كه انعطاف پذيرتر، بادوام تر و سبك تر است را هم سفارش دهيد كه هزينه ي جداگانه دارد. 7 نوع نازل وجود دارد: نازل صفر درجه، يك جت آبي نقطه اي مي سازد. نازل هاي اين نوع از آبپاش ها قابل تعويض است و اندازه اين نازل ها 6، 7، 8 و 10 ميلي متر مي باشد.

https://hameghlim.com/%DA%AF%D9%84%D8%AF%D9%88%D9%86/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.